Quote from Bjarne Lewin on 6 July 2008, 11:22🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 23:48Det finns mig veterligt inte särskilt många likheter mellan mig och Emil Zatopek, men jag hittade ett citat av honom som jag verkligen tog till mig:
"Why should I practice running slow? I already know how to run slow. I want to learn to run fast. "
Du o
Det finns mig veterligt inte särskilt många likheter mellan mig och Emil Zatopek, men jag hittade ett citat av honom som jag verkligen tog till mig:
"Why should I practice running slow? I already know how to run slow. I want to learn to run fast. "
Du o
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 07:05Det värsta med att springa om VIK är att marken gungar så mycket.
Det värsta med att springa om VIK är att marken gungar så mycket.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:08oscar jo jag kan ju fråga henne om hon vill gå promenad med mig . för om jag går med min sambo så springer han nästan ifrån mig ,man vill ju gå tillsammans ju ,lite romantiskt (H:)
oscar jo jag kan ju fråga henne om hon vill gå promenad med mig . för om jag går med min sambo så springer han nästan ifrån mig ,man vill ju gå tillsammans ju ,lite romantiskt (H:)