Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 07:19Jag blir alldeles mållös.
Jag blir alldeles mållös.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 07:26Nämen, det är ju läskigt att vara mållös.
Nämen, det är ju läskigt att vara mållös.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 08:37Måla inte in dig i ett hörn utan matsäck.
Edit: ...utan slunga.
Måla inte in dig i ett hörn utan matsäck.
Edit: ...utan slunga.
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2008, 11:56Madeleine! Det bästa sättet att ändra en annan person, är att ändra sig själv. Går du ner i vikt så ser hon att du klarar det. Du blir en förebild och sannolikheten att hon följer efter är mkt större än vad den är att hon skulle gå ner i vikt för att andr
Madeleine! Det bästa sättet att ändra en annan person, är att ändra sig själv. Går du ner i vikt så ser hon att du klarar det. Du blir en förebild och sannolikheten att hon följer efter är mkt större än vad den är att hon skulle gå ner i vikt för att andr
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2008, 12:54Rickard - "utan ett mål mat" menade du väl?
Rickard - "utan ett mål mat" menade du väl?
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 18:48Andreas Andersson, jo jag får ta reda på de ;()) försökt,men de är inte de lättaste.
Andreas Andersson, jo jag får ta reda på de ;()) försökt,men de är inte de lättaste.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 09:06Håller med dig Madelene, har själv varit kraftigt överviktig och tränade då inte alls ... det är ju lite av en ökenvandring att gå. Som jag ser det kan man bra höra med personen vad det skulle krävas för att han/hon ska komma igång. Vill inte personen så
Håller med dig Madelene, har själv varit kraftigt överviktig och tränade då inte alls ... det är ju lite av en ökenvandring att gå. Som jag ser det kan man bra höra med personen vad det skulle krävas för att han/hon ska komma igång. Vill inte personen så
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 14:02pontus ,jo precis de är ju ingen som kan gå ner i vikt åt mig utan jag måste göra nåt själv men alltid bra med stöd
pontus ,jo precis de är ju ingen som kan gå ner i vikt åt mig utan jag måste göra nåt själv men alltid bra med stöd
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 15:32Fråga om hon vill haka på på en promenad (först kanske bara 2-3km men då konditionen ökar så kan även längden på promemaderna öka....)
-När man kommer hem ifrån ett pass skall man känna - "wow det här var ju enkelt, kanske man skall ta en runda till"
Fråga om hon vill haka på på en promenad (först kanske bara 2-3km men då konditionen ökar så kan även längden på promemaderna öka....)
-När man kommer hem ifrån ett pass skall man känna - "wow det här var ju enkelt, kanske man skall ta en runda till"
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:24För att återanknyta till diskussionen om A och B kan jag berätta vad jag upptäckte i går kväll då jag sprang ett väldigt kuperat enmilaspår. Jag var nog den enda representanten för grupp A där ute i skogen och jag såg inte till några B-typer heller. Därem
För att återanknyta till diskussionen om A och B kan jag berätta vad jag upptäckte i går kväll då jag sprang ett väldigt kuperat enmilaspår. Jag var nog den enda representanten för grupp A där ute i skogen och jag såg inte till några B-typer heller. Därem