Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:32Och apropå mål: Egentligen har jag väl en del mål, men i det avseendet fungerar jag mer som t.ex. lokala politiker här på orten som vill minska barngrupperna i förskolan. Visst, det är en fin målsättning, men den förverkligas ju aldrig.
Men okej. Nu avsl
Och apropå mål: Egentligen har jag väl en del mål, men i det avseendet fungerar jag mer som t.ex. lokala politiker här på orten som vill minska barngrupperna i förskolan. Visst, det är en fin målsättning, men den förverkligas ju aldrig.
Men okej. Nu avsl
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:35Finns en värre version av C. Nämligen när man möter dem i flock som när t.ex. VIK:s hockeylag kommer ångande genom en kurva. 😀
Finns en värre version av C. Nämligen när man möter dem i flock som när t.ex. VIK:s hockeylag kommer ångande genom en kurva. 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:40Ja, usch. Så kallade C++.
Ja, usch. Så kallade C++.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:14C++? Jag får klåda ...
Usch ja, annars, jag brukar köra lågintensiva långpass i orienterarnas milspår; problemet med det är att då och då susar det förbi orienterare i det ... eller problem och problem, problem för självförtroendet eller ngt. Iaf om man,
C++? Jag får klåda ...
Usch ja, annars, jag brukar köra lågintensiva långpass i orienterarnas milspår; problemet med det är att då och då susar det förbi orienterare i det ... eller problem och problem, problem för självförtroendet eller ngt. Iaf om man,
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:27Ingemarie, försök att se det från den positiva sidan!
Det är väl jättetrevligt att spåret är fullt av alla möjliga bokstäver - A, B, C, D, E - you name it!
Sedan finns det alltid någon som är snabbare än du, hur duktig du än är, men det är ju inte den j
Ingemarie, försök att se det från den positiva sidan!
Det är väl jättetrevligt att spåret är fullt av alla möjliga bokstäver - A, B, C, D, E - you name it!
Sedan finns det alltid någon som är snabbare än du, hur duktig du än är, men det är ju inte den j
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:29Först så ska man bara försöka röra sig från soffan...<<>>
Först så ska man bara försöka röra sig från soffan...<<>>
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:35Absolut Erik! Jag ville bara påvisa förekomsten av fler bokstäver än just A och B, eftersom det var påfallande många C ute i går kväll. Jag välkomnar alla bokstavskombinationer 🙂
Absolut Erik! Jag ville bara påvisa förekomsten av fler bokstäver än just A och B, eftersom det var påfallande många C ute i går kväll. Jag välkomnar alla bokstavskombinationer 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:24Krister: Riktigt roligt är det när jag _springer_förbi_ hockeylaget. (H)
Krister: Riktigt roligt är det när jag _springer_förbi_ hockeylaget. (H)
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 16:28Anna-Karin: det förklarar varför VIK springer mot löpriktningen. De vill inte bli omsprungna av riktiga löpare. 😀 😀
Anna-Karin: det förklarar varför VIK springer mot löpriktningen. De vill inte bli omsprungna av riktiga löpare. 😀 😀
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 17:38Krister: Det kan ligga nått i det... 😀
Krister: Det kan ligga nått i det... 😀