Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad ska en lat människa göra?
You need to log in to create posts and topics.

Och apropå mål: Egentligen har jag väl en del mål, men i det avseendet fungerar jag mer som t.ex. lokala politiker här på orten som vill minska barngrupperna i förskolan. Visst, det är en fin målsättning, men den förverkligas ju aldrig.

Men okej. Nu avsl

Finns en värre version av C. Nämligen när man möter dem i flock som när t.ex. VIK:s hockeylag kommer ångande genom en kurva. 😀

Ja, usch. Så kallade C++.

C++? Jag får klåda ...
Usch ja, annars, jag brukar köra lågintensiva långpass i orienterarnas milspår; problemet med det är att då och då susar det förbi orienterare i det ... eller problem och problem, problem för självförtroendet eller ngt. Iaf om man,

Ingemarie, försök att se det från den positiva sidan!

Det är väl jättetrevligt att spåret är fullt av alla möjliga bokstäver - A, B, C, D, E - you name it!

Sedan finns det alltid någon som är snabbare än du, hur duktig du än är, men det är ju inte den j

Först så ska man bara försöka röra sig från soffan...<<>>

Absolut Erik! Jag ville bara påvisa förekomsten av fler bokstäver än just A och B, eftersom det var påfallande många C ute i går kväll. Jag välkomnar alla bokstavskombinationer 🙂

Krister: Riktigt roligt är det när jag _springer_förbi_ hockeylaget. (H)

Anna-Karin: det förklarar varför VIK springer mot löpriktningen. De vill inte bli omsprungna av riktiga löpare. 😀 😀

Krister: Det kan ligga nått i det... 😀