Quote from Guest on 5 April 2008, 15:46Sprang ute för första gången igår och upptäckte då ett behov av löparkläder. Har en vindtät träningsoverall som är för stor men byxorna fungerar hjälpligt, jackan däremot går inte att använda. Utöver det har jag kortärmade funktionströjor och långärmade b
Sprang ute för första gången igår och upptäckte då ett behov av löparkläder. Har en vindtät träningsoverall som är för stor men byxorna fungerar hjälpligt, jackan däremot går inte att använda. Utöver det har jag kortärmade funktionströjor och långärmade b
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 15:56Personligen gillar jag hyfsat tajta kläder. Absolut inte en jättestor bylsig jacka. Jag föredrar tights nertill.
Personligen gillar jag hyfsat tajta kläder. Absolut inte en jättestor bylsig jacka. Jag föredrar tights nertill.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:00Ett billigt termounderställ (Craft har bra såna) som är tajt över hela kroppen.
Löpartajts, fullängd (så man kan ha dem året runt).
Kortbyxor, kanske 3/4 lårlängd.
Långärmade funktionströjor.
Kortärmade funktionströjor.
Tunn vindjacka.
Dessa kan man
Ett billigt termounderställ (Craft har bra såna) som är tajt över hela kroppen.
Löpartajts, fullängd (så man kan ha dem året runt).
Kortbyxor, kanske 3/4 lårlängd.
Långärmade funktionströjor.
Kortärmade funktionströjor.
Tunn vindjacka.
Dessa kan man
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:06fleec jacka om du springer ute i lite kallare väder.
jag har en som är ganska tight och jag varierar bara mängden kläder under den beroende på vädret.
den ska ha fickor med dragkedja så du inte tappar nyklar och annat viktigt du har med dig."tant" affär
fleec jacka om du springer ute i lite kallare väder.
jag har en som är ganska tight och jag varierar bara mängden kläder under den beroende på vädret.
den ska ha fickor med dragkedja så du inte tappar nyklar och annat viktigt du har med dig.
"tant" affär
Quote from Camilla Höög on 5 April 2008, 16:15Detta är vad jag kör i när temperaturen ligger på runt 0 och uppåt.
Underkropp: Tights + kalsonger (Craft Pro Cool eller Craft Pro Zero WS Gunde)
Överkropp: Underställströja (Craft Pro Zero Extreme) + vindtålig jackaJackan åker av när det blir för varmt
Detta är vad jag kör i när temperaturen ligger på runt 0 och uppåt.
Underkropp: Tights + kalsonger (Craft Pro Cool eller Craft Pro Zero WS Gunde)
Överkropp: Underställströja (Craft Pro Zero Extreme) + vindtålig jacka
Jackan åker av när det blir för varmt
Quote from Catharina Brattlin on 5 April 2008, 16:31Min löpargarderob ser ut så här:
Sportbh från Rönish
Underställ Craft (som jag även använder på skidsemestern)
Långärmad Helly Hansen-funktionströja
2 kortärmade funktionströjor Craft
Långa tights Nike
3/4 långa tights Craft
Korta tights också Craft
Löps
Min löpargarderob ser ut så här:
Sportbh från Rönish
Underställ Craft (som jag även använder på skidsemestern)
Långärmad Helly Hansen-funktionströja
2 kortärmade funktionströjor Craft
Långa tights Nike
3/4 långa tights Craft
Korta tights också Craft
Löps
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:34Så kallad stripplöpning.
Så kallad stripplöpning.
Quote from Catharina Brattlin on 5 April 2008, 16:38😀
Det finns ju "Stripaerobics", så varför inte "Striprunning"...
😀
Det finns ju "Stripaerobics", så varför inte "Striprunning"...
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:39Jag klär mig helst så att jag är lite för kall de första 5-10 min, så slipper jag behöva ta av mig kläder senare. Fast ibland har jag haft på mig en tunn skaljacka först och plockat av och haft den knuten med ärmarna runt midjan resten av rundan. Funkar r
Jag klär mig helst så att jag är lite för kall de första 5-10 min, så slipper jag behöva ta av mig kläder senare. Fast ibland har jag haft på mig en tunn skaljacka först och plockat av och haft den knuten med ärmarna runt midjan resten av rundan. Funkar r
Quote from Lotta Lindström on 5 April 2008, 16:43Tack för alla tips verkar som jag inte tänkt så fel då. Hade nämligen fungerat på att införskaffa en långärmad funktionströja och ett löparställ typ R90. 3/4 byxor och shorts har jag. Tajts är nog bra men jag tycker inte om det så det är ett plagg som nog
Tack för alla tips verkar som jag inte tänkt så fel då. Hade nämligen fungerat på att införskaffa en långärmad funktionströja och ett löparställ typ R90. 3/4 byxor och shorts har jag. Tajts är nog bra men jag tycker inte om det så det är ett plagg som nog