Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad ska jag ha på mig?
You need to log in to create posts and topics.

Leta på Tradera så kan du med lite tur göra några fynd.

Jag hittade själv i veckan 2 st nya Craft funktionst-shirt för 61 kr styck.

Vad tror ni är lagom klädsel i slutet av maj här uppe i Umeå, när man ska springa 5km på kvällstid? (Vårruset)

vad är det som inte är bra med bomull? mer än att det blir blött när man blir svettig? jag tränar alltid i bomullskläder och det funkar jättebra.

När bomull blir blött blir det svinkallt mot huden. Funktionskläder leder bort svetten och håller dig torr och förhoppningsvis även varm.

Anna h, man upptäcker inte skillnaden mellan bomull och funktionsmaterial förräns man har testat. Det är en sååå stor skillnad, att vara i det närmaste torr i kläderna och på kroppen som täcks av kläder, trots håret är dygnsurt. Dessutom blir bomull väld

Kan ta ett exempel. Jag cykelpendlar oftast utan regnkläder. Jag har bara funktionsplagg på mig. Trots att jag blir blöt, blir jag inte särskilt kall, och det känns inte så där klibbigt som man skulle kunna tro. Dessutom torkar fukten väldigt snabbt av kr

Hur luktar svettiga och blöta kläder efter de torkat på kroppen?

Ta på dig klädder för fan 😀 (H)

Vissa kläder luktar inte alls! Jag gör ofta som Rasmus och jag har lärt mig vilka av mina kläder som inte luktar. Crafts underkläder är perfekta. Brikos cykelbyxor luktar skunk.

Men hallå - spelar roll om man skulle råka lukta lite svett när man tränar! 🙂