Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad ska jag ha på mig?
You need to log in to create posts and topics.

Spot on prinsessan! Alla mina kläder sitter bra när jag står blick stilla. Finns posera som träningstyp ;)?

Jag har lite bredare bak än utvecklarna nog tänkt sig vilket gör att tyget strechar ut sidledes och sålunda förkortar längsledes.

Har just börjat skaffa lite kläder för att börja löpträna nån gång i veckan. Med åtskilliga onödiga kilon som inte regelbunden styrketräning tar bort i tillräcklig takt så tänkte jag att min pump skulle bli glad om jag först lade till löpning, istället fö

Jag tycker craft är små i storlekarna jämför med de andra märkena jag provat. I alla fall de crafttights som kom nu till våren.

Jag upplever också att Craft har blivit mindre i storlekarna nu för tiden. Har äldre plagg i mindre storlek som är lika stora som dem i större man kan köpa idag.

Det märkliga var att storleken var medium och när de kändes bekväma och satt perfekt överallt utom just i nederkant, ungefär en dm ovanför knäskålen, så undrade jag om det antingen var en smula opraktisk komplimang till mina lårmuskler eller om det skulle

Jo storlekarna ändras, jag köpte ett par nya craftcapris, de gamla, de som kasar i midjan har jag rivit hål på knät i, prövade först M i årets modell, de var så smala öht att jag inte kunde ta på dem (ooops) L var lagom, provade samma modelll som mina gam

Jag har ett par Reebok som slutar ovanför knäet, utan att klämma åt särskilt hårt (på just mej), och ett par aningen kortare Newline, som också sitter behagligt. Jag tycker att man ska akta sej för kläder som känns alltför tajta, det är stor risk att de b