Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 20:52.... o då kanske även jag kan bli en sån....
om vi har mkt tid på oss.jag har upptäckt att jag har svårt att klara mig utan mina "hårband" jag köpte i åre i somras när vi hade vandra klart i fjällen.
alla tuffa tjejer hade såna, skratt.
de är bättre än
.... o då kanske även jag kan bli en sån....
om vi har mkt tid på oss.
jag har upptäckt att jag har svårt att klara mig utan mina "hårband" jag köpte i åre i somras när vi hade vandra klart i fjällen.
alla tuffa tjejer hade såna, skratt.
de är bättre än
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 12:25..ja! varför är alla träningstoppar så himla korta?? Jag kör nu med ett rätt tajt bomullslinne som är sådär skönt långt att man aldrig skulle få en glipa mellan byxkanen och toppen..perfekt..förutom att det är i bomull och jag blir sjöblöt :S
..ja! varför är alla träningstoppar så himla korta?? Jag kör nu med ett rätt tajt bomullslinne som är sådär skönt långt att man aldrig skulle få en glipa mellan byxkanen och toppen..perfekt..förutom att det är i bomull och jag blir sjöblöt :S
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 12:31Crafts linnen (layer 1) är inte korta iaf. Önska jag hade fler än ett. Har ett turkost nike-linne köpt i höstas som inte är kort heller. Sen har jag säkert 7 linnen som inte alltid går att ha just för att de för korta.
Crafts linnen (layer 1) är inte korta iaf. Önska jag hade fler än ett. Har ett turkost nike-linne köpt i höstas som inte är kort heller. Sen har jag säkert 7 linnen som inte alltid går att ha just för att de för korta.
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 10:21Jag önskar träningsbyxor inte var så lågt skurna snarare, byxor som känns som att de är på väg att rymma är en väldigt obehaglig känsla! Särskilt när man springer.
Jag önskar träningsbyxor inte var så lågt skurna snarare, byxor som känns som att de är på väg att rymma är en väldigt obehaglig känsla! Särskilt när man springer.
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 11:05Väldigt obehagligt. När man strechar efter ett gruppass kan dessutom den bakom får se mer än jag vill :(.
Väldigt obehagligt. När man strechar efter ett gruppass kan dessutom den bakom får se mer än jag vill :(.
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 11:08Tvi!
Tvi!
Quote from Catharina Brattlin on 20 June 2008, 11:41Var har Ni köpt Era löpartights, tjejer?? Mina tre par, alla från Craft, är absolut inte lågt skurna...inga aerobicsbrallor, som bor hos mig, är heller lågt skurna. Jag kanske har haft tur? 🙂
Var har Ni köpt Era löpartights, tjejer?? Mina tre par, alla från Craft, är absolut inte lågt skurna...inga aerobicsbrallor, som bor hos mig, är heller lågt skurna. Jag kanske har haft tur? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 11:53Jag använder mig bara av kläder från Craft (förutom skor då) när jag springer och cyklar. Allt från underkläder till eventuella overaller är från detta företag.
Tycker att de funkar kanonbra och de är sköna att använda.
Sen att jag får dom till ett bra
Jag använder mig bara av kläder från Craft (förutom skor då) när jag springer och cyklar. Allt från underkläder till eventuella overaller är från detta företag.
Tycker att de funkar kanonbra och de är sköna att använda.
Sen att jag får dom till ett bra
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 00:40Det _är_ mina craft tights modell capri från förra året jag tänker på ...
Det _är_ mina craft tights modell capri från förra året jag tänker på ...
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 10:07Jag tror att det helt enkelt är hur vi ser ut i kroppen;)
Mina tights är snarare liiiten aningens för
långa i midjan.
Både mina Nike och Gore.
Jag har ett Craftlinne som är lagom när jag står absolut
blickstilla och precis dragit ner det.
Har 2 reebookt
Jag tror att det helt enkelt är hur vi ser ut i kroppen;)
Mina tights är snarare liiiten aningens för
långa i midjan.
Både mina Nike och Gore.
Jag har ett Craftlinne som är lagom när jag står absolut
blickstilla och precis dragit ner det.
Har 2 reebookt