Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 20:34Nu var det pendling som avhandlades.
Nu var det pendling som avhandlades.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 20:50Ännu en fördel med att ha funktionskläder på sig - man blir inte påtagligt svettig, och det lilla som blir dunstar inom några minuter. Man hinner inte börja lukta på 15-20 minuter pendling.
Ännu en fördel med att ha funktionskläder på sig - man blir inte påtagligt svettig, och det lilla som blir dunstar inom några minuter. Man hinner inte börja lukta på 15-20 minuter pendling.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 20:53Ooops sorry! Får skylla på att jag är lite bombad av dagens löpning..... (#)
Ooops sorry! Får skylla på att jag är lite bombad av dagens löpning..... (#)
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 21:05Löprunda genom Bagdad?
Löprunda genom Bagdad?
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 21:43Fia-Lotta
Hur har det gått för Dig i dag? Och vad hade Du för kläder får man väl fråga för att inte sno tråden 😀
Edit:
Hann kolla Din sida och såg att Du kämpade Dig imål trots hosta och radhusområden 😀 Bra jobbat! (t+)
Fia-Lotta
Hur har det gått för Dig i dag? Och vad hade Du för kläder får man väl fråga för att inte sno tråden 😀
Edit:
Hann kolla Din sida och såg att Du kämpade Dig imål trots hosta och radhusområden 😀 Bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 23:58Vad är skillnaden på funktionsplagg och underställ då?
Vad är skillnaden på funktionsplagg och underställ då?
Quote from Camilla Höög on 6 April 2008, 08:45Det är oftast samma sak. Underställ är oftast gjorda av funktionsmaterial. Funktionsplagg är alltid i funktionsmaterial.
Det är oftast samma sak. Underställ är oftast gjorda av funktionsmaterial. Funktionsplagg är alltid i funktionsmaterial.
Quote from Francesco Maria Di Campli on 6 April 2008, 09:08Jag har nån knäpp grej att jag alltid joggar i aerobicsbrallor - funkar för mig. I övrigt är en bra BH ett måste - vill man inte lägga ned så jättemkt pengar funkar SOC från Stadium bra. Träningslinne från tex Nike brukar jag gillar. Och så har jag en bra
Jag har nån knäpp grej att jag alltid joggar i aerobicsbrallor - funkar för mig. I övrigt är en bra BH ett måste - vill man inte lägga ned så jättemkt pengar funkar SOC från Stadium bra. Träningslinne från tex Nike brukar jag gillar. Och så har jag en bra
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:18Vad är aerobicsbrallor?
Vad är aerobicsbrallor?
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 13:22🙂 Ja, aerobicsbrallor finns ju i olika varianter men mina är tighta upp till och sedan rak i benen. Kan även vara lite utställda.
Man ska väl träna i det som känns bra :-).....men jag föredrar ju löparthights när det ska löptränas 😀
🙂 Ja, aerobicsbrallor finns ju i olika varianter men mina är tighta upp till och sedan rak i benen. Kan även vara lite utställda.
Man ska väl träna i det som känns bra :-).....men jag föredrar ju löparthights när det ska löptränas 😀