Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad ska jag ha på mig?
You need to log in to create posts and topics.

Är det inte sådana jamasbrallor som byggarna brukar ha?

Neeeeeeeeeeeeej :D.....Men jag har sett en del som löptränar i "swettis brallor" såna som Tonåringarna har på sig i tid och otid........

Jag får ett intryck av att många skäms över sina kroppar, och döljer dem i stora, vida kläder som är rätt opraktiska. Eller så kanske de inte har upptäckt hur mycket trevligare det är med tajta kläder när man springer eller cyklar, t ex.

Jag springer i R90, men börjar ledsna på allt det bylsiga... Ska definitivt investera i lite bättre, tajtare grejer när jag får pengar nästa gång!

Jag köpte ett ställ från Everest som funkar riktigt bra. Däremot så är mina enorma vader ett litet problem för de över vaderna tighta byxorna heh

Zandra: Jag blev omsprungen igår på maran av en ca 70-årig farbror i swettisbrallor. Så visst sjutton går det att springa fort i dom också..... (Fast jag skulle inte vilja!)

Harald - Ang vad jag hade på mej på maran:

Jag hade tunna långa tights och börj

Jag springer med casall BH, löpar strumpor (märket glömt), helly hansen underställ, dobson jacka, crafts vintertights, crafts vantar och ett par buffar. just nu blir det ju snabbt mindre och mindre och det är skönt.

Intressant!!!
Fia- Lotta: 🙂 visst kan man springa i "swettis brallo". Kom precis hem från en låååång promenad i skatås och måste säga att det är riktigt kul att se alla olika varianter av klädval.....Bara man trivs och känner att tränigen funkar!!!! :D.

Löpartights är det som gäller för mig. Har både långa vintertights och tunnare för vår och höst. Även ett par korta ligger i garderoben. Höstens bästa investering var en tunn löparmössa från Craft, blir aldrig för varm utan man kan ha den på under hela lö

Zandra: Ja och det ger förtröstan och lugn. Just långdistanslöpning verkar det vara många riktigt äldre som pysslar med. Så man har gott om tid på sig.... 🙂