Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad springer ni i på vintern?
You need to log in to create posts and topics.

Kör med min dobsom R90 hela vintern, långärmad underställströja och t-shirt, ibland en tjockare lager 2. Drar på långkallingarna om det blir -5 eller så. Har ofta två par vanliga kallingar. Dessutom mössa, tunn åtsittande eller tjockare om det är riktigt

Jag springer mig varm i stället för att klä mig varm. Har man kört hela hösten i shorts och bar överkropp är man tillräckligt härdad att klara av det i minusgrader om än med mössa och vantar om det är kallt. Efter några minuter har man sprungit sig varm o

Varför alla dessa tights? Eliten bär inte tights, ialla fall inte på tävling....

Tapani>>> Det är skönt och smidigt med tights.

Vi diskuterar nog inte tävling här.

..och jag tävlar i tights också. Har inga planer på att bli elit heller, så det ska nog gå bra tänker jag... 😉

Och jag ställer mig tveksam till att köra med shorts och bar överkropp.

Jag tror jag har sett elit på träning och de hade tajts ... 😉
Hur ofta tävlar eliten i -5 förresten?

Usch för mig.
Ber om ursäkt, men förr då resultaten var bättre var kanske ( OBS! kanske ) att vi på vintern ej brydde oss om att ha funktionella kläder och skor. Fanns de? Knappast.
Vi pälsade på oss.
Ju mer = desto mer nytta. Trodde vi.
Kände en hel d

Lager på lager är en bra princip. Inte bomullsplagg, De suuger bokstavligt talat.

Mössa, fingervantar, Buff.

Har kört med vintertights när det är kallt ute, Skönt att slippa vindens kylande effekt på de ädlare delarna. Är det inte kallt kan sommartights