Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad springer ni i på vintern?
You need to log in to create posts and topics.

Buff på huvudet som pannband. Har en underbar tränings tröja/jack från soc med god ventilation på ryggen långa ärmar med tummgrepp och luva En undertröja under än har det inte varit så kallt, det blir 2lager under när temperaturen krymper.
Har inte vinter

Kompressionsstrumpor sommar tightsen med vindtäta byxor över, Långärmad funktionströja, skidväst, vindtätjacka, reflexväst + reflexer samt handskar o mössa

Jag springer egentligen bara i som jag har gjort sedan slutet av september. Korta idrottsshorts över ett par HH-långkalsonger. T-shirt, träningst-shirt och träningströja på överkroppen. På det har jag härlig halsduk och ett par löparhandskar. Men visst må

Tack Peter för Ullmaxtipset! Har precis fått hem underställ + strumpor. Valde det med blåa sömmar (man vill ju känna sig snygg även när man är högröd, svettig och flåsig). Det är det första Merinounderställ jag provat som inte kliar och det sitter väldigt

Linda - kolla in de här från Houdini, kan de vara nåt?

http://addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXMIDTIGHTSW

Linda, dom heter ju "Supersoft" av en orsak 🙂

Ann - De ser supergosiga ut! Har ett par Houdinishorts som jag bara älskar så dessa ska jag prova! Tack!

När jag ändå fortsätter kapa tråden och efterlyser underkläder vill jag även ha tips på sportbh i merinoull eller annat värmande material (o-stickigt

Addnature har! Köpte deras merinoulltrosor förra veckan

Blir en sväng förbi där imorgon. Gos!

Våga vägra tights (V) (V)(H)....lite löjligt med alla prylar tycker jag, trots alla prylar springer man tydligen långsammare idag än på 70-80-talet (H)