Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 21:26Buff på huvudet som pannband. Har en underbar tränings tröja/jack från soc med god ventilation på ryggen långa ärmar med tummgrepp och luva En undertröja under än har det inte varit så kallt, det blir 2lager under när temperaturen krymper.
Har inte vinter
Buff på huvudet som pannband. Har en underbar tränings tröja/jack från soc med god ventilation på ryggen långa ärmar med tummgrepp och luva En undertröja under än har det inte varit så kallt, det blir 2lager under när temperaturen krymper.
Har inte vinter
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 03:53Kompressionsstrumpor sommar tightsen med vindtäta byxor över, Långärmad funktionströja, skidväst, vindtätjacka, reflexväst + reflexer samt handskar o mössa
Kompressionsstrumpor sommar tightsen med vindtäta byxor över, Långärmad funktionströja, skidväst, vindtätjacka, reflexväst + reflexer samt handskar o mössa
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 21:16Jag springer egentligen bara i som jag har gjort sedan slutet av september. Korta idrottsshorts över ett par HH-långkalsonger. T-shirt, träningst-shirt och träningströja på överkroppen. På det har jag härlig halsduk och ett par löparhandskar. Men visst må
Jag springer egentligen bara i som jag har gjort sedan slutet av september. Korta idrottsshorts över ett par HH-långkalsonger. T-shirt, träningst-shirt och träningströja på överkroppen. På det har jag härlig halsduk och ett par löparhandskar. Men visst må
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 22:18Tack Peter för Ullmaxtipset! Har precis fått hem underställ + strumpor. Valde det med blåa sömmar (man vill ju känna sig snygg även när man är högröd, svettig och flåsig). Det är det första Merinounderställ jag provat som inte kliar och det sitter väldigt
Tack Peter för Ullmaxtipset! Har precis fått hem underställ + strumpor. Valde det med blåa sömmar (man vill ju känna sig snygg även när man är högröd, svettig och flåsig). Det är det första Merinounderställ jag provat som inte kliar och det sitter väldigt
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 10:37Linda - kolla in de här från Houdini, kan de vara nåt?
http://addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXMIDTIGHTSW
Linda - kolla in de här från Houdini, kan de vara nåt?
http://addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXMIDTIGHTSW
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 10:43Linda, dom heter ju "Supersoft" av en orsak 🙂
Linda, dom heter ju "Supersoft" av en orsak 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:03Ann - De ser supergosiga ut! Har ett par Houdinishorts som jag bara älskar så dessa ska jag prova! Tack!
När jag ändå fortsätter kapa tråden och efterlyser underkläder vill jag även ha tips på sportbh i merinoull eller annat värmande material (o-stickigt
Ann - De ser supergosiga ut! Har ett par Houdinishorts som jag bara älskar så dessa ska jag prova! Tack!
När jag ändå fortsätter kapa tråden och efterlyser underkläder vill jag även ha tips på sportbh i merinoull eller annat värmande material (o-stickigt
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:07Addnature har! Köpte deras merinoulltrosor förra veckan
Addnature har! Köpte deras merinoulltrosor förra veckan
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:36Blir en sväng förbi där imorgon. Gos!
Blir en sväng förbi där imorgon. Gos!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 21:51Våga vägra tights (V) (V)(H)....lite löjligt med alla prylar tycker jag, trots alla prylar springer man tydligen långsammare idag än på 70-80-talet (H)
Våga vägra tights (V) (V)(H)....lite löjligt med alla prylar tycker jag, trots alla prylar springer man tydligen långsammare idag än på 70-80-talet (H)