Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 20:50Du kan inte springa längre om du springer långsammare, och du kan inte springa mycket fortare?
Tveksamt om uppdelning i långpass/snabbdistans/distans är riktigt relevant här?
Du kan inte springa längre om du springer långsammare, och du kan inte springa mycket fortare?
Tveksamt om uppdelning i långpass/snabbdistans/distans är riktigt relevant här?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 21:01Om jag springer så långsamt att jag ska orka ännu längre vet jag att jag kan komma upp i minst 6 km. Sist jag skulle kolla hur långt jag kom och sprang så långsamt kom jag 6 km, innan jag tröttnade och ville bada eftersom spåret hade tagit slut och jag i
Om jag springer så långsamt att jag ska orka ännu längre vet jag att jag kan komma upp i minst 6 km. Sist jag skulle kolla hur långt jag kom och sprang så långsamt kom jag 6 km, innan jag tröttnade och ville bada eftersom spåret hade tagit slut och jag i
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 22:22Vad det gäller långpass drar jag gränsen vid minst 1,5 timme. Det handlar om vad som händer i kroppen vid så lång ansträngning. Långpass ska också gå så pass långsamt i allmänhet att det känns som om man skulle kunna fortsätta hur långt som helst.
Distans
Vad det gäller långpass drar jag gränsen vid minst 1,5 timme. Det handlar om vad som händer i kroppen vid så lång ansträngning. Långpass ska också gå så pass långsamt i allmänhet att det känns som om man skulle kunna fortsätta hur långt som helst.
Distans