Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:02Oj då Sylvia....min legitimation kostade - 1 200:-...men nu kan jag som ung pensionär klara mig utan den å i princip säga vad som helst. Ref kommentarer här i FB så har jag tydligen gjort det tidigare oxo.
En veteran som har sprungit typ över 100 marathon
Oj då Sylvia....min legitimation kostade - 1 200:-...men nu kan jag som ung pensionär klara mig utan den å i princip säga vad som helst. Ref kommentarer här i FB så har jag tydligen gjort det tidigare oxo.
En veteran som har sprungit typ över 100 marathon
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:50Kjell, om man ska lyssna på honom beror väl på vilket område han ger råd om. Har han sprungit 100 marathon långsamt så borde han rimligtvis ha bra råd för dom som har som mål att ta sig runt många marathon. Däremot är han nog inte expert på hur man lägger
Kjell, om man ska lyssna på honom beror väl på vilket område han ger råd om. Har han sprungit 100 marathon långsamt så borde han rimligtvis ha bra råd för dom som har som mål att ta sig runt många marathon. Däremot är han nog inte expert på hur man lägger
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:59Jag håller naturligtvis med dig Lars....(Skojade lite med avvikande beteende eftersom det ju varit mitt fack i arbetslivet typ...).
Helt klart är ju en 100-kille/tjej jättebra på tips för dom som kutar i samma takt som dessa...dvs i en behaglig men ändå p
Jag håller naturligtvis med dig Lars....(Skojade lite med avvikande beteende eftersom det ju varit mitt fack i arbetslivet typ...).
Helt klart är ju en 100-kille/tjej jättebra på tips för dom som kutar i samma takt som dessa...dvs i en behaglig men ändå p
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 22:10Jag minns bara 800 meters löparen Åke Svensson från den tiden 🙂
Jag minns bara 800 meters löparen Åke Svensson från den tiden 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 08:12Det är bra & lärorikt som nybörjare att få en massa motstridiga råd t.ex. här på FB så får man med sig redan från början att det mycket sällan finns några enkla sanningar. Vissa saker har passat just mig medan andra inte har gjort det och med tiden blir v
Det är bra & lärorikt som nybörjare att få en massa motstridiga råd t.ex. här på FB så får man med sig redan från början att det mycket sällan finns några enkla sanningar. Vissa saker har passat just mig medan andra inte har gjort det och med tiden blir v
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 10:26Nu kostar leget 2000:-. Ni veteraner känner inte till verkligheten för nyleggade 😉
Nu kostar leget 2000:-. Ni veteraner känner inte till verkligheten för nyleggade 😉