Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och som Peter ju faktiskt slagit fast....veteranerna är ju nybörjare på att vara veteraner.....ehe...!?

Det finns ett kinesiskt ordspråk som går ungefär såhär: " Den som ställer en fråga riskerar att framstå som dum för en minut. Den som avstår från att fråga riskerar att vara dum resten av livet"

Kjell det där var bra! 😀

Humor ska man ha ! 🙂

Jag misstänker att svaret på frågan i den "lustiga tråden", som gavs, syftade på fysikalisk urticaria. Små, små nässelutslag och klåda som induceras av kyla, värme, tryck mm. Därav tipset om att äta något antihistaminpreparat. T ex Clarityn som finns rece

Sylvia du kan vara lugn !! 😀

Jag hoppas det. Legitimationen kostade mig 600:- och det vore tråkigt om det är pengarna i sjön.

Micke: Kloka ord! 🙂

En typisk evergreen är skador. Man kan söka upp http://sjukvardsradgivningen.se/ och få en första aning innan man ringer sin läkare och bokar en tid.

Vill man inte ha professionella råd kan man alltid söka sin skada på Funbeat, troligen var knäproblem en

Fast det är väl egentligen inte hur man ska behandla skador som en med längre erfarenhet är bäst på att besvara. Det är hur man ska undvika skador som man bör ta råd av erfarna. Sen är det svårt att värdera vem som är mest erfaren och vem som har bäst råd

Lars, tumme upp (t+).
Det finns mycket att göra för att undvika skador. Och att man vågar vila och vågar ställa in en tävling.