Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 18:28Tack Evely! Du är inte så illa själv.
Tack Evely! Du är inte så illa själv.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 18:56Lycka till nu då!
Lycka till nu då!
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 22:47Jag antar att en ny rapport kommer om 5v så vi får se om våra förslag gav något:-)
Jag antar att en ny rapport kommer om 5v så vi får se om våra förslag gav något:-)
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 23:08Självfallet. Inga detaljer kommer att undanhållas er.
Tog faktiskt en liten löptur i kväll på ren inspiration härifrån och tog tid med mobilen (i sekunder nota bene - modernt värre). Mätte också om rundan eftersom jag mätt den så slarvigt tidigare.
Så
Självfallet. Inga detaljer kommer att undanhållas er.
Tog faktiskt en liten löptur i kväll på ren inspiration härifrån och tog tid med mobilen (i sekunder nota bene - modernt värre). Mätte också om rundan eftersom jag mätt den så slarvigt tidigare.
Så
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2008, 23:11Det blir 6:49 min/km - om du undrar...
Det blir 6:49 min/km - om du undrar...
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 23:16Fast i min kalender står det 6:41, men jag har inte kollräknat. Du är förmodligen bara avundsjuk. 😉
Fast i min kalender står det 6:41, men jag har inte kollräknat. Du är förmodligen bara avundsjuk. 😉
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2008, 23:18Jag lät bara excel räkna ut det. Du får ringa Bill Gates o klaga om du inte tror på det!
Och nej - jag är inte avundsjuk!
Jag lät bara excel räkna ut det. Du får ringa Bill Gates o klaga om du inte tror på det!
Och nej - jag är inte avundsjuk!
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 23:23Åh, jo, försök inte. Nog skulle du vilja vara lika snabb som jag...
Åh, jo, försök inte. Nog skulle du vilja vara lika snabb som jag...
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2008, 23:25Du blir nog snabb också - bara du tränat mer!
Du blir nog snabb också - bara du tränat mer!
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 23:28Vad blir målet nu när du vet tiden och sträckan?
Vad blir målet nu när du vet tiden och sträckan?