Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 18:55Varför slänger du dom inte då?
Iaf nummerlapparna
Varför slänger du dom inte då?
Iaf nummerlapparna
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 18:57Jag är hur stolt som helst över alla lopp jag sprungit, men det är en förskräcklig röra på väggen bakom mig. nummerlappar om vartannat i en salig röra på väggen. Det ser kaotiskt ut. Medaljerna hänger snyggare under en liten hylla vid väggen bredvid mitt
Jag är hur stolt som helst över alla lopp jag sprungit, men det är en förskräcklig röra på väggen bakom mig. nummerlappar om vartannat i en salig röra på väggen. Det ser kaotiskt ut. Medaljerna hänger snyggare under en liten hylla vid väggen bredvid mitt
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 19:11Om jag tänker efter så gjorde jag nog samma sak. Medaljerna fick ligga till sig i ca 10 år innan dom kom upp på väggen. Numera åker de upp direkt (har ju en tavla).
Fast nummerlapparna började jag slänga efter den 10:e.
Är ju inte riktigt lika snygga/håll
Om jag tänker efter så gjorde jag nog samma sak. Medaljerna fick ligga till sig i ca 10 år innan dom kom upp på väggen. Numera åker de upp direkt (har ju en tavla).
Fast nummerlapparna började jag slänga efter den 10:e.
Är ju inte riktigt lika snygga/håll
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 19:28Nummerlapparna slänger jag direkt. Medaljerna ligger i en låda.
Startar en ny tråd nu som jag funderat på ett tag.
Nummerlapparna slänger jag direkt. Medaljerna ligger i en låda.
Startar en ny tråd nu som jag funderat på ett tag.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 22:22Samma för mig. Spar inga nummerlappar och medaljerna i en låda. Eller utspridda i olika lådor tror jag, vet mao inte riktigt var jag har dom.
Samma för mig. Spar inga nummerlappar och medaljerna i en låda. Eller utspridda i olika lådor tror jag, vet mao inte riktigt var jag har dom.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 23:01Jag har tejpat upp lite nummerlappar på insidan av dörren till skåpet där vi har familjens träningskläder. Jag blir alltid lite glad är jag ser dem och det har positiv inverkan på träingsmotivatinen. Medaljerna hänger som en skramlande klase på min sängst
Jag har tejpat upp lite nummerlappar på insidan av dörren till skåpet där vi har familjens träningskläder. Jag blir alltid lite glad är jag ser dem och det har positiv inverkan på träingsmotivatinen. Medaljerna hänger som en skramlande klase på min sängst
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 08:01Jag sparar bara nummerlapparna från storlopp som Stockholm Marathon och Lidingöloppet. Då jag har så det räcker till att sy ett täcke slutar jag springa och använder täcket i mitt nya liv som soffpotatis.
Jag sparar bara nummerlapparna från storlopp som Stockholm Marathon och Lidingöloppet. Då jag har så det räcker till att sy ett täcke slutar jag springa och använder täcket i mitt nya liv som soffpotatis.
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 08:02Oj, vilka roliga trådar om priser som poppat upp! Jag har sprungit mycket få lopp i mina dar, och har ingen aning om var mina ev medaljer tagit vägen (får man medalj på Vårruset???) *försöker minnas* Sprang Tjejmilen/Linnealoppet i Jönköping för typ 20 år
Oj, vilka roliga trådar om priser som poppat upp! Jag har sprungit mycket få lopp i mina dar, och har ingen aning om var mina ev medaljer tagit vägen (får man medalj på Vårruset???) *försöker minnas* Sprang Tjejmilen/Linnealoppet i Jönköping för typ 20 år
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 10:53Du får medalj på Midnattsloppet!
Den enda medalj jag sparat är just från Midnattsloppet. Den ligger framför mig nu, mellan tangentbord och skärm på jobbet. Jag blir glad av den, många fina minnen runt just det Midnattsloppet. Och dessutom blir jag alltid
Du får medalj på Midnattsloppet!
Den enda medalj jag sparat är just från Midnattsloppet. Den ligger framför mig nu, mellan tangentbord och skärm på jobbet. Jag blir glad av den, många fina minnen runt just det Midnattsloppet. Och dessutom blir jag alltid
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 08:57😀
😀