Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 16:39Kul med många idéer, lite extra kul när man dessutom får se resultatet, tack för det Annica! 🙂
Kul med många idéer, lite extra kul när man dessutom får se resultatet, tack för det Annica! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 16:51Varsågod 🙂
Det mesta är nog inköpt på Claes Ohlson om jag inte missminner mig, det var rätt billigt iaf och tog tio minuter att fixa. Om man offrar lite pengar på färg kan man nog göra det ännu finare 🙂
Varsågod 🙂
Det mesta är nog inköpt på Claes Ohlson om jag inte missminner mig, det var rätt billigt iaf och tog tio minuter att fixa. Om man offrar lite pengar på färg kan man nog göra det ännu finare 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 18:34Gör ett försök med att visa min bild. Får se hur stor den blir 🙂
BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-p7rvH9f4CSE/UdGuAR3F-jI/AAAAAAAAAaY/2NKDlacEYag/w547-h729-no/medalj2.JPG
Gör ett försök med att visa min bild. Får se hur stor den blir 🙂
BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-p7rvH9f4CSE/UdGuAR3F-jI/AAAAAAAAAaY/2NKDlacEYag/w547-h729-no/medalj2.JPG
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 18:36Jag har köpt en tjockare ram med masonitbaksida. Där tänkte jag fästa alla mina maratonmedaljer och hänga upp på väggen. Dammfritt blir det också eftersom jag köpte en ram med glasskiva till. Jag är inte färdig än men är i alla fall nöjd med min idé än så
Jag har köpt en tjockare ram med masonitbaksida. Där tänkte jag fästa alla mina maratonmedaljer och hänga upp på väggen. Dammfritt blir det också eftersom jag köpte en ram med glasskiva till. Jag är inte färdig än men är i alla fall nöjd med min idé än så
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 20:42Jag lägger mina i metallinsamlingen (H)
Jag lägger mina i metallinsamlingen (H)
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 21:51Mina ligger också i metallinsamlingen. Men om jag någon gång vinner en medalj som visar något mer än att jag har fullföljt en tävling så kommer jag att spara den.
Mina ligger också i metallinsamlingen. Men om jag någon gång vinner en medalj som visar något mer än att jag har fullföljt en tävling så kommer jag att spara den.
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 07:46Ett tips: Om ni låter bli att ta emot medaljen så hamnar den nog också i metallåtervinningen och ni slipper besväret.
Ett tips: Om ni låter bli att ta emot medaljen så hamnar den nog också i metallåtervinningen och ni slipper besväret.
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 12:42Jantelagen: Göm dina medaljer eller tala om för alla att du slängt dem, ty du skall inte inbilla andra att du gjort något märkvärdigt. 😉
Jantelagen: Göm dina medaljer eller tala om för alla att du slängt dem, ty du skall inte inbilla andra att du gjort något märkvärdigt. 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 12:57Eller spring lopp i Tyskland.
Där är "Urkunde" livsviktigt.Diplom kan ju dock slängas med andra papper. 😉
Eller spring lopp i Tyskland.
Där är "Urkunde" livsviktigt.
Diplom kan ju dock slängas med andra papper. 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 15:50Och att år efter år hålla fast vid inställningen att man är nöjd med att ha ett bevis på att man har tagit sig i mål, det har förstås inget med Jante att göra?
När jag sprang mitt första lopp sparade jag antagligen medaljen ett tag, för att det var en be
Och att år efter år hålla fast vid inställningen att man är nöjd med att ha ett bevis på att man har tagit sig i mål, det har förstås inget med Jante att göra?
När jag sprang mitt första lopp sparade jag antagligen medaljen ett tag, för att det var en be