Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 11:56Några till som har 50-metrare:
Trollhättan (utomhus)
Nyköping (utomhus)
Älvdalen (inomhus) (påstår att de har Sveriges nordligaste 50 m bassäng)
(edit: ser att Älvdalen redan var nämnd)
Söderfors (utomhus)Stockholmsområdet har inte så många 50-metrare
Några till som har 50-metrare:
Trollhättan (utomhus)
Nyköping (utomhus)
Älvdalen (inomhus) (påstår att de har Sveriges nordligaste 50 m bassäng)
(edit: ser att Älvdalen redan var nämnd)
Söderfors (utomhus)
Stockholmsområdet har inte så många 50-metrare
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 12:57Är dessa inomhus 50m bassänger 2m djupa överallt? Inte så nybörjarvänligt precis.
Är dessa inomhus 50m bassänger 2m djupa överallt? Inte så nybörjarvänligt precis.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 13:07Nälstabadet utanför stockholm har 50m-bassäng utomhus.
Nälstabadet utanför stockholm har 50m-bassäng utomhus.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:04Iceman: du och de andra nybörjare få göra som simskola barn göra och hålla er till bana 1 eller 8 (eller 10 bero på antal banor). eller om du få panik och kan inte simma ta tag på linjen mellan banorna.
Iceman: du och de andra nybörjare få göra som simskola barn göra och hålla er till bana 1 eller 8 (eller 10 bero på antal banor). eller om du få panik och kan inte simma ta tag på linjen mellan banorna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:14I Vä utanför Kristianstad finns en ute-50a som är öppen sommartid. Man är oftast ensam (enstaka grannbarn samt polska snickare nyttjar den också).
I Vä utanför Kristianstad finns en ute-50a som är öppen sommartid. Man är oftast ensam (enstaka grannbarn samt polska snickare nyttjar den också).
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:25Korrigerar Torbjörn ovan. Tyvärr är vår 50 metersbassäng i Falun utomhus.
Korrigerar Torbjörn ovan. Tyvärr är vår 50 metersbassäng i Falun utomhus.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:47Då finns det några stycken iaf. Men onekligen kan man tycka det borde finnas fler i Stockholm och fler inomhus .
50 m-bassänger är väl inte riktigt till för nybörjare, de brukar hålla till i mindre bassänger. I somras fick mina barn göra slutprov i "nödlä
Då finns det några stycken iaf. Men onekligen kan man tycka det borde finnas fler i Stockholm och fler inomhus .
50 m-bassänger är väl inte riktigt till för nybörjare, de brukar hålla till i mindre bassänger. I somras fick mina barn göra slutprov i "nödlä
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:28Iceman, det är nog blandat....
50m i Vallhalla är djup hela vägen men där finns en 25 meters bassäng också. Som är grundare en bit tror jag. Sedan blir det nog hoppbassäng om jag minns rätt. Eller också är hoppbassängen för sig. Var ett tag sedan jag var
Iceman, det är nog blandat....
50m i Vallhalla är djup hela vägen men där finns en 25 meters bassäng också. Som är grundare en bit tror jag. Sedan blir det nog hoppbassäng om jag minns rätt. Eller också är hoppbassängen för sig. Var ett tag sedan jag var
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:15Lilla Kumla har oxå en 50m utomhusbassäng.
Lilla Kumla har oxå en 50m utomhusbassäng.
Quote from j sollerman on 14 November 2011, 16:16Kan man inte träna ryggvändningar på det grunda?
Kan man inte träna ryggvändningar på det grunda?