Quote from Lars Mörrby on 3 June 2008, 17:09Sist jag cyklade hem från jobbet så var det en tjej med mp3 spelare och inlines som i sakta mak vinglade fram över hela cykelbanan helt omedveten om att det fanns andra trafikanter. Barnvagnar, vovsingar och stavgångare i all ära, men jag tycker nog det v
Sist jag cyklade hem från jobbet så var det en tjej med mp3 spelare och inlines som i sakta mak vinglade fram över hela cykelbanan helt omedveten om att det fanns andra trafikanter. Barnvagnar, vovsingar och stavgångare i all ära, men jag tycker nog det v
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:17En gång mötte jag en kille som läste tidningen medans han cyklade. Inga händer på styret och han va så djupt försjunken (eller kanske löste han suduko) att han inte hörde hur jag plingade på honom för att han va på fel sida cykelbanan.
En gång mötte jag en kille som läste tidningen medans han cyklade. Inga händer på styret och han va så djupt försjunken (eller kanske löste han suduko) att han inte hörde hur jag plingade på honom för att han va på fel sida cykelbanan.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:42Hahah!! 😀 vilken kille...
Hahah!! 😀 vilken kille...
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:45Kom ikapp just en sån kvinna på damcykel i dag, på väg upp på Götaälvbron. Hon låg och vinglade i mitten, och just när jag kom bakom var hon mer på "fel" sida, så jag körde om henne till höger. Just när jag passerade sa hon lite lätt panikslaget "Vilken s
Kom ikapp just en sån kvinna på damcykel i dag, på väg upp på Götaälvbron. Hon låg och vinglade i mitten, och just när jag kom bakom var hon mer på "fel" sida, så jag körde om henne till höger. Just när jag passerade sa hon lite lätt panikslaget "Vilken s
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:57Ja det där med att bli rädd och vingla till är ju ganska vanligt... många är visst inte vana att det kommer snabbare cyklister susandes... 🙂
Ja det där med att bli rädd och vingla till är ju ganska vanligt... många är visst inte vana att det kommer snabbare cyklister susandes... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 17:57Idioter finns det gott om. En äldre herre hade tydligen bråttom till spårvagnen och jag kommer i ca 30 km/h. Han hoppar rakt ut framför mig, kollade inte ens åt mitt håll. Själv kollar jag bakåt bara jag ska byta "fil" för att köra om någon, men alla verk
Idioter finns det gott om. En äldre herre hade tydligen bråttom till spårvagnen och jag kommer i ca 30 km/h. Han hoppar rakt ut framför mig, kollade inte ens åt mitt håll. Själv kollar jag bakåt bara jag ska byta "fil" för att köra om någon, men alla verk
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 18:24Japp, alla kan göra fel och en äldre herre borde ju ha det i ryggmärgen vid det här laget. Jag gör precis som du Jimmy, jag kollar en extra gång när jag är ute i trafiken, men jag höll för några månader på att bli påkört av en buss när jag gick på stan. J
Japp, alla kan göra fel och en äldre herre borde ju ha det i ryggmärgen vid det här laget. Jag gör precis som du Jimmy, jag kollar en extra gång när jag är ute i trafiken, men jag höll för några månader på att bli påkört av en buss när jag gick på stan. J
Quote from Bengt Askerfelt on 4 June 2008, 07:29Min teori Jonas, är att damerna blir distraherade av DIG, eftersom du tycker dig se fler vinglande kvinnor än män 😉
Själv höll jag på att bli frontalkrockad med häromdagen, då en mötande kille trodde han skulle hinna cykla om en annan cyklist trots att
Min teori Jonas, är att damerna blir distraherade av DIG, eftersom du tycker dig se fler vinglande kvinnor än män 😉
Själv höll jag på att bli frontalkrockad med häromdagen, då en mötande kille trodde han skulle hinna cykla om en annan cyklist trots att
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 12:55Linus! Jag är helt med dig i att tänka i andra banor. I allt och inte bara cykling... Vi är snabba att tänka förutfattade meningar (hjärnan är snabb). Har hört föreläsningar med Kay Pollack och nu senast Yannick Tregaro, båda har samma "tes" i sina respek
Linus! Jag är helt med dig i att tänka i andra banor. I allt och inte bara cykling... Vi är snabba att tänka förutfattade meningar (hjärnan är snabb). Har hört föreläsningar med Kay Pollack och nu senast Yannick Tregaro, båda har samma "tes" i sina respek
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 13:24Då höll "Den stackars bilisten" för dåligt avstånd till dig!
Då höll "Den stackars bilisten" för dåligt avstånd till dig!