Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 12:32Vissa löpband är så hårda så att man tycker att asfalten är mjuk jämförelsevis. Har hört många som har fått ont i knäna av löpband. Tror det är lätt att man omedvetet håller en för hög fart för att göra det lite roligare på löpbandet.
Vissa löpband är så hårda så att man tycker att asfalten är mjuk jämförelsevis. Har hört många som har fått ont i knäna av löpband. Tror det är lätt att man omedvetet håller en för hög fart för att göra det lite roligare på löpbandet.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 14:28Jonas: Jag är tämligen ointresserad av både puls och tempot känner jag faktiskt rätt bra i kroppen själv (lyckades springa i ett jämnt tempo hela Midnattsloppet i lördags) så för just mig är det inte viktigt. Men jag skrev att jag TROR att det kan vara så
Jonas: Jag är tämligen ointresserad av både puls och tempot känner jag faktiskt rätt bra i kroppen själv (lyckades springa i ett jämnt tempo hela Midnattsloppet i lördags) så för just mig är det inte viktigt. Men jag skrev att jag TROR att det kan vara så
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:30Jessie, härligt att springa helt på känsla. Jag tror inte man blir en bättre löpare av alla tekniska prylar. Du gör helt rätt som kör helt på känsla. Förr fanns inte alla dessa tekniska hjälpmedel och inte var de sämre på att springa då.
Jessie, härligt att springa helt på känsla. Jag tror inte man blir en bättre löpare av alla tekniska prylar. Du gör helt rätt som kör helt på känsla. Förr fanns inte alla dessa tekniska hjälpmedel och inte var de sämre på att springa då.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:47"Jag tror inte man blir en bättre löpare av alla tekniska prylar."
Johooo då *övertygad* 😉
"Jag tror inte man blir en bättre löpare av alla tekniska prylar."
Johooo då *övertygad* 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:48Jag håller med -AT- 😀
Jag håller med -AT- 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:59I psyket kanske då 🙂
I psyket kanske då 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 06:16För var dom inte lika snabba på 100 meter som iår!
För var dom inte lika snabba på 100 meter som iår!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 09:43Men Erik, jag har inte sett någon som springer 100m med iPod hittills? Inte heller har jag sett någon som springer 100m och glor på någon pulsklocka.
Har jag missat nåt? 😉
Men Erik, jag har inte sett någon som springer 100m med iPod hittills? Inte heller har jag sett någon som springer 100m och glor på någon pulsklocka.
Har jag missat nåt? 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 10:29Det blir för stor xtra vikt att släpa på.
Det blir för stor xtra vikt att släpa på.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 10:44Fast hur de gör på lopp och hur de gör på träning?
Hur många timmar i veckan springer och styrketränar en sprinter, relativt tiden ett lopp tar?
Fast hur de gör på lopp och hur de gör på träning?
Hur många timmar i veckan springer och styrketränar en sprinter, relativt tiden ett lopp tar?