Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:28Vad roligt att jag fick många svar - jag tycker att man kan väl nicka eller ler, det ger postiva känslor. Jag nickar & ler när jag bemöter folk på löparrunda men ack många killar ser "sura" ut - sorry ni killar som faktiskt nickar/ ler.
Jo kan hålla med
Vad roligt att jag fick många svar - jag tycker att man kan väl nicka eller ler, det ger postiva känslor. Jag nickar & ler när jag bemöter folk på löparrunda men ack många killar ser "sura" ut - sorry ni killar som faktiskt nickar/ ler.
Jo kan hålla med
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:34Dom allra flesta brukar hälsa tillbaka om man själv hälsar först! Det gäller alltså att våga ta försa steget 😀
Dom allra flesta brukar hälsa tillbaka om man själv hälsar först! Det gäller alltså att våga ta försa steget 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:43Jag gör det 🙂 därmed min fråga....de som känner mig vet att jag bjuder alltid på ett leende & om möjligt ( dvs inte springer) uppmuntrande ord.
Kom igen allihopa - vi ska våga först & bjuda på första "hälsning" (t+)
Tack Karin - må gott!
Jag gör det 🙂 därmed min fråga....de som känner mig vet att jag bjuder alltid på ett leende & om möjligt ( dvs inte springer) uppmuntrande ord.
Kom igen allihopa - vi ska våga först & bjuda på första "hälsning" (t+)
Tack Karin - må gott!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:48Lustigt. När jag möter en man (30+) när jag tränar landsvägscykel så nickar / hälsar han tre gånger av fyra (om han också sitter på en racer). Men ingen kvinna har någonsin, under alla år, hälsat. Inte heller när jag löptränat har någon kvinna någonsin ni
Lustigt. När jag möter en man (30+) när jag tränar landsvägscykel så nickar / hälsar han tre gånger av fyra (om han också sitter på en racer). Men ingen kvinna har någonsin, under alla år, hälsat. Inte heller när jag löptränat har någon kvinna någonsin ni
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 08:59Jag tänkte på det här nu på morgonen under min runda... Jag testade att nicka och le lite käckt till andra som också var ute, men ingen nickade eller log tillbaka. Jag kom på mig själv med att fundera på hur jag normalt sett gör, och insåg att jag nog var
Jag tänkte på det här nu på morgonen under min runda... Jag testade att nicka och le lite käckt till andra som också var ute, men ingen nickade eller log tillbaka. Jag kom på mig själv med att fundera på hur jag normalt sett gör, och insåg att jag nog var
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:21Roligt JOnas - ingen som har nickat på mig / den där handvinken när jag har cyklat på landsväg - kanske för att jag jag inte är någon riktig proffs 🙁 Jag som alltid gör det.... nicka med handen menar jag inte vara sur .... 😉
Vi ger inte upp ok mina fu
Roligt JOnas - ingen som har nickat på mig / den där handvinken när jag har cyklat på landsväg - kanske för att jag jag inte är någon riktig proffs 🙁 Jag som alltid gör det.... nicka med handen menar jag inte vara sur .... 😉
Vi ger inte upp ok mina fu
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:29Nickar/hälsar på alla jag möter som också springer, ser de riktigt trötta ut händer det att det blir tummen upp!
Nickar/hälsar på alla jag möter som också springer, ser de riktigt trötta ut händer det att det blir tummen upp!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:43Jag tycker faktiskt också att övervägande delen av de "hälsande" är män. Men å andra sidan möter jag nog fler män än kvinnor som springer. Själv försökter jag nicka/hälsa till alla som är ute i samma ärende, dvs. löpare. Stolpgångare och promenerare får l
Jag tycker faktiskt också att övervägande delen av de "hälsande" är män. Men å andra sidan möter jag nog fler män än kvinnor som springer. Själv försökter jag nicka/hälsa till alla som är ute i samma ärende, dvs. löpare. Stolpgångare och promenerare får l
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:43Huga, här känner man sig lite asocial. Jag tar nog aldrig initativet själv men brukar försöka svara på nickar och hälsningar men kanske 3 gånger av 4. Fjärde gången är för att jag tänkte på annat eller blev paff att någon hälsade. Vanligast är nog äldre m
Huga, här känner man sig lite asocial. Jag tar nog aldrig initativet själv men brukar försöka svara på nickar och hälsningar men kanske 3 gånger av 4. Fjärde gången är för att jag tänkte på annat eller blev paff att någon hälsade. Vanligast är nog äldre m
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:54Jag känner mig nästan anti-social nu, men vad är skälet till att hälsa? Att man "gör samma sak"? Hälsar ni på folk när ni är och handlar också? En liten "jaså, här står du och väljer gurka.."-nick i all vänlighet?
Söker ni ögonkontakt för att hälsa elle
Jag känner mig nästan anti-social nu, men vad är skälet till att hälsa? Att man "gör samma sak"? Hälsar ni på folk när ni är och handlar också? En liten "jaså, här står du och väljer gurka.."-nick i all vänlighet?
Söker ni ögonkontakt för att hälsa elle