Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej Shamala!

BILD:http://www.mooreschools.com/889820214123757970/lib/889820214123757970/waving_smiley_2.gif

Jag kan också hälsa ibland, om jag känner mig upprymd och allt bara går bra och så möter man någon som Kämpar.. Eller om en hundägare håller i sin hund, då tar jag ögonkontakt och säger tack. (Jag är väldigt hundrädd..) Men att hälsa på alla man möter, en

Shamala: Jag kan inte utifrån ditt namn eller din presentation avgöra om du är en man eller en kvinna så jag bara gissar vilt här 😀

Om du är en man så är det kanske inte så konstigt om det är flest kvinnor som hälsar på dig? En man vill inte riskera att

Vi får börja göra som alla felllow hojåkare gör - vinka till varandra =)

Det är bara om du har _vita_ strumpor som andra cyklister hälsar.

Det är väll en hälsning löpare till löpare, som cyklist till cyklist.
Det kan vara så att många bara är ute o "rör på sig" och inte känner sig som löpare och har inget gemensamt med svettiga Harry med vätskebälte och slitsade löparshorts.

Hej igen allihopa!

Christer - TACK för hälsningen 🙂
Åsa - jag är 40+ kvinna/tjej( hehehe) med utländsk utseende
Lotta - jepp vinka vinka
Maria - aha finns det strumpa kod??? 😉

Där jag springer i SOllentuna längst Edsviken är det fler kvinnor faktiskt

Maria: På mtb o cross är det ok med färgade strumpor. 😉

Ja men då är det nog så att killarna/männen i ditt område är rädda för att skrämma kvinnor så därför vågar de inte hälsa 😀

Nickar, ler, tummen upp eller nått, en annan löpare hälsar jag gärna på. Brukar få en hälsning (mer eller mindre förvånad) tillbaka också.

Hälsar inte på gående såvida de inte är klädda som löpare och behöver lite pepp.

Kan inte påminna mig att folk int