Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:32Annica:
Nej, jag visste inte att man kunde göra så förrän jag läste den här tråden. Jag kanske ska ta och hälsa på farbrorn som jag brukar möta på var och varannat pass.
Annica:
Nej, jag visste inte att man kunde göra så förrän jag läste den här tråden. Jag kanske ska ta och hälsa på farbrorn som jag brukar möta på var och varannat pass.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:39Akta så inte gubben faller ihop av chock och överraskning 😉
Akta så inte gubben faller ihop av chock och överraskning 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:42Rätt så vanligt att jag hälsar eller blir hälsad på oavsett om det är män eller kvinnor. Ser väl ofarlig ut. Stavgående tanter däremot hälsar aldrig. Ser mest irriterade ut när en löpare vill fram när de går två i bredd.
Rätt så vanligt att jag hälsar eller blir hälsad på oavsett om det är män eller kvinnor. Ser väl ofarlig ut. Stavgående tanter däremot hälsar aldrig. Ser mest irriterade ut när en löpare vill fram när de går två i bredd.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:52Krister - din observation om stavgående kan nog stämma.... men i mitt fall är stavgående glada att få lite hejrop.
Krister - din observation om stavgående kan nog stämma.... men i mitt fall är stavgående glada att få lite hejrop.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:56Får jag ögonkontakt med den andra löparen/gångaren så säger jag hej, annars springer jag bara på. Men är det någon löpare som ser ut att kämpa på någon förtvivlat i spåret så kan jag inte låta bli att ge ett "bra jobbat" 🙂
Får jag ögonkontakt med den andra löparen/gångaren så säger jag hej, annars springer jag bara på. Men är det någon löpare som ser ut att kämpa på någon förtvivlat i spåret så kan jag inte låta bli att ge ett "bra jobbat" 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:11Jag springer alltid fel håll i spåret just för att det är roligare att möta folk än att bli omsprungen.
Nickar till nästan alla jag möter, men får bara svar av grupper med flera tjejer, snubbar, ensamma tjejer kollar nästan alltid ner i backen eller tunn
Jag springer alltid fel håll i spåret just för att det är roligare att möta folk än att bli omsprungen.
Nickar till nästan alla jag möter, men får bara svar av grupper med flera tjejer, snubbar, ensamma tjejer kollar nästan alltid ner i backen eller tunn
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:11Bra Lina!
Att jag nickar/ler är just när man får ögonkontakt, annars inte.
Det där med uppmuntran är så oerhört viktigt.
Bra Lina!
Att jag nickar/ler är just när man får ögonkontakt, annars inte.
Det där med uppmuntran är så oerhört viktigt.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:13det är bra Kalle - jag brukar sjunga oxå särskilt i uppförsbacke!
Folk tittar runt & då ler de - antingen för att de tycker det är roligt eller för att "fasan - är hon tokig??! brukar var Lill & Suies - show me heaven 🙂Keep singing & running!
det är bra Kalle - jag brukar sjunga oxå särskilt i uppförsbacke!
Folk tittar runt & då ler de - antingen för att de tycker det är roligt eller för att "fasan - är hon tokig??! brukar var Lill & Suies - show me heaven 🙂
Keep singing & running!
Quote from Fredrik Närenfors on 16 July 2010, 12:14Att sjunga i uppförsbackar kallas "norsk intervallträning"
Att sjunga i uppförsbackar kallas "norsk intervallträning"
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:23Det mest naturliga vore väl att när man, för hälsans skull, ger sig ut i spåret hälsar på de man möter som är där i samma syfte?
Vibyspåret i sollentuna som är mitt "hemma spår" är jättetrafikterat av alla möjliga "hälsare". Jag tycker dock att det mest
Det mest naturliga vore väl att när man, för hälsans skull, ger sig ut i spåret hälsar på de man möter som är där i samma syfte?
Vibyspåret i sollentuna som är mitt "hemma spår" är jättetrafikterat av alla möjliga "hälsare". Jag tycker dock att det mest