Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:33Härligt Shamala! Spring lite för mig med. Min hälsena har gått i strejk så jag får hålla mig i stillhet.
Härligt Shamala! Spring lite för mig med. Min hälsena har gått i strejk så jag får hålla mig i stillhet.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:29Nina - jag ska försöka, hoppas du är snart tillbaka i löparspåret!
Må gott!
Nina - jag ska försöka, hoppas du är snart tillbaka i löparspåret!
Må gott!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:42Att springa är inte tillräckligt unikt för att salutera alla invigda i klubben. Detta beteende reserverar jag till BX-ägare.
De initiativ till kontakt jag tagit är när jag, sensast, i full fart smällde i en uppstickande sten med stortån och slog en salto
Att springa är inte tillräckligt unikt för att salutera alla invigda i klubben. Detta beteende reserverar jag till BX-ägare.
De initiativ till kontakt jag tagit är när jag, sensast, i full fart smällde i en uppstickande sten med stortån och slog en salto
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:54Hahaha!! Du verkar onekligen underhållande när du är ute och springer!! 😉
Hahaha!! Du verkar onekligen underhållande när du är ute och springer!! 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 15:06Hahaha! Håller med! Kan inte du bli min träningspartner? Skulle vara uppiggande att springa med dig! 😉
Hahaha! Håller med! Kan inte du bli min träningspartner? Skulle vara uppiggande att springa med dig! 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 15:07Är det inte bättre att fokusera på löpningen? 😛
Är det inte bättre att fokusera på löpningen? 😛
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 15:36man kan väl förena nytta med nöje 😀
man kan väl förena nytta med nöje 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:01De flesta cyklister hälsar på Paola
BILD:http://www.sportmedicina.com/CAMPIONI9/PEZZO96.jpg
De flesta cyklister hälsar på Paola
BILD:http://www.sportmedicina.com/CAMPIONI9/PEZZO96.jpg
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 19:20Lång å djävligt intressant tråd den häringa. Ref din könsidentitet Shamala så är det väl inte du längst till vänster på din bild....som både jag och troligtvis en massa andra trodde. Har inte hunnit gå in i din egen sfär och kollat valören vilket man ju b
Lång å djävligt intressant tråd den häringa. Ref din könsidentitet Shamala så är det väl inte du längst till vänster på din bild....som både jag och troligtvis en massa andra trodde. Har inte hunnit gå in i din egen sfär och kollat valören vilket man ju b
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:16Träningsparrtner i tvärhet, bitterhet och livströtthet? Om du vill. För det är så mina rundor ser ut.
Träningsparrtner i tvärhet, bitterhet och livströtthet? Om du vill. För det är så mina rundor ser ut.