Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 14:08Varför svarar du inte det?
Det fungerar utmärkt när det gäller cykeltävlingar och "snillen som aldrig har kört en tävling".
Varför svarar du inte det?
Det fungerar utmärkt när det gäller cykeltävlingar och "snillen som aldrig har kört en tävling".
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 14:33Jag hälsar sällan men så är jag ju stockholmare också. När jag sprang i skogen och inte träffat nån på en timme och det plötsligt dök upp en kvinna med typ en halv kennel bytte jag till och med några ord.
Men hur normalt är det att hälsa på orienterings
Jag hälsar sällan men så är jag ju stockholmare också. När jag sprang i skogen och inte träffat nån på en timme och det plötsligt dök upp en kvinna med typ en halv kennel bytte jag till och med några ord.
Men hur normalt är det att hälsa på orienterings
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 17:42Jag hälsar sällan/aldrig..är nog mest en sådan som väntar på att andra ska hälsa först tyvärr 😉 Däremot drar jag mig för att göra det eftersom alla jag möter ser så koncentrerade eller t.o.m arga ut, om dom ens bryr sig om att snegla åt ens håll. Jag för
Jag hälsar sällan/aldrig..är nog mest en sådan som väntar på att andra ska hälsa först tyvärr 😉 Däremot drar jag mig för att göra det eftersom alla jag möter ser så koncentrerade eller t.o.m arga ut, om dom ens bryr sig om att snegla åt ens håll. Jag för
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:26ejkej, en del orienterare vill bli störda så lite som möjligt i skogen. Jag hälsar inte (om det inte är en klubbkompis som jag skall tracka lite...)
ejkej, en del orienterare vill bli störda så lite som möjligt i skogen. Jag hälsar inte (om det inte är en klubbkompis som jag skall tracka lite...)
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:08Hej Funbeat vänner!
Verkar som budskapet har spridits väl! 😉
Var ute ikväll i Sollentuna längst Edsviken/ Edsbergs Slott, wow vilken respons - många vinkade, på vägen hem innan långa backen var det en kille som gick med musik i hörlurar , jag fick (t+)
Hej Funbeat vänner!
Verkar som budskapet har spridits väl! 😉
Var ute ikväll i Sollentuna längst Edsviken/ Edsbergs Slott, wow vilken respons - många vinkade, på vägen hem innan långa backen var det en kille som gick med musik i hörlurar , jag fick (t+)
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:18Var ute på en kvällspromenad, och mötte ett väldigt gulligt äldre par som var ute och gick hand i hand. Underbart! ..men här var det gubben som sa hej. 🙂
Var ute på en kvällspromenad, och mötte ett väldigt gulligt äldre par som var ute och gick hand i hand. Underbart! ..men här var det gubben som sa hej. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:21Bra anna!
Bra anna!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 08:55Beroende på humör (...) hälsar/nickar jag till andra (främst löpare men även andra som är ute). Jag är nog oftare först med att hälsa, och kan inte påminna mig om någon gång som jag inte fått något slags svar tillbaka. Att inte hälsa om man av någon anled
Beroende på humör (...) hälsar/nickar jag till andra (främst löpare men även andra som är ute). Jag är nog oftare först med att hälsa, och kan inte påminna mig om någon gång som jag inte fått något slags svar tillbaka. Att inte hälsa om man av någon anled
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 23:53För ett par år sen blev jag high fivad av ett gäng unga killar när jag sprang - jag är själv 40 +. Det var vinter, mörkt och kallt. Jag kände mig oerhört peppad och som att jag och de var med i den hårda klubben, vi som springer i Slottsskogen även när in
För ett par år sen blev jag high fivad av ett gäng unga killar när jag sprang - jag är själv 40 +. Det var vinter, mörkt och kallt. Jag kände mig oerhört peppad och som att jag och de var med i den hårda klubben, vi som springer i Slottsskogen även när in
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:55Intressant tråd. Själv hejar jag alltid på folk, tänker jag. Och sen tänker jag efter och inser att sen jag flyttade söderut har jag slutat med det. Fick alltför många "är hon knäpp?-blickar" och slutade. Men nu ska jag ta upp vanan igen. Ett vänligt leen
Intressant tråd. Själv hejar jag alltid på folk, tänker jag. Och sen tänker jag efter och inser att sen jag flyttade söderut har jag slutat med det. Fick alltför många "är hon knäpp?-blickar" och slutade. Men nu ska jag ta upp vanan igen. Ett vänligt leen