Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:44Har funderat lite här på jobbet och insett att jag nog hälsar mer än jag tror. Och att jag fånar mig en massa när jag är ute och joggar; typ smådansar, skuttar, sjunger med i musiken jag lyssnar på, nynnar, tar små hoppsa-hopp när det känns motigt mm. Det
Har funderat lite här på jobbet och insett att jag nog hälsar mer än jag tror. Och att jag fånar mig en massa när jag är ute och joggar; typ smådansar, skuttar, sjunger med i musiken jag lyssnar på, nynnar, tar små hoppsa-hopp när det känns motigt mm. Det
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 12:52själv har jag alltid hälsat när det inte varit en vältrafikerad motionsrunda vill säga, men måste bara inflika med att när jag är ute och löper så hejar dom som har samma syfte som mig i motionsspåren
tillbaka, men igår när jag "bara" var ute på en power
själv har jag alltid hälsat när det inte varit en vältrafikerad motionsrunda vill säga, men måste bara inflika med att när jag är ute och löper så hejar dom som har samma syfte som mig i motionsspåren
tillbaka, men igår när jag "bara" var ute på en power
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:06Jag har aldrig varken hälsat eller blivit hälsad till ute i spåret. Men å andra sidan ser jag inte ut som en löpare heller. Jag har dyra skor och riktiga löpartights men eftersom jag flåsar som en gnu och ser ut att dö vilken sekund som helst så är det no
Jag har aldrig varken hälsat eller blivit hälsad till ute i spåret. Men å andra sidan ser jag inte ut som en löpare heller. Jag har dyra skor och riktiga löpartights men eftersom jag flåsar som en gnu och ser ut att dö vilken sekund som helst så är det no
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:21hehehe... Funkar inte alltid med dress-codes alltså 😉
hehehe... Funkar inte alltid med dress-codes alltså 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:21Nina: det måste vara så att du har fel färg på nyckelringen till cykellåset eller kanske har fel handfattning när du fyller på vattenflaskan...
Jag har börjat förstå att sådana detaljer är väldigt viktiga om man skall kalla sig cyklist och vara med i det
Nina: det måste vara så att du har fel färg på nyckelringen till cykellåset eller kanske har fel handfattning när du fyller på vattenflaskan...
Jag har börjat förstå att sådana detaljer är väldigt viktiga om man skall kalla sig cyklist och vara med i det
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2010, 13:23Jesper: Har man cykellås är man helt körd!
Jesper: Har man cykellås är man helt körd!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:26Jesper; det måste varit en rookie
Jesper; det måste varit en rookie
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2010, 13:26Eller också ser du ut som hans kusin eller så...
Eller också ser du ut som hans kusin eller så...
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:28Jesper, det är mycket hårda krav för att ens få vara med att nosa på ordet "cyklist". Själv kallar jag mig cyklare. 😉
På mina första turer på räser var det flera som hälsade, men ju mer jag cyklar desto mer sällan hälsar folk. De hälsar bara inte först
Jesper, det är mycket hårda krav för att ens få vara med att nosa på ordet "cyklist". Själv kallar jag mig cyklare. 😉
På mina första turer på räser var det flera som hälsade, men ju mer jag cyklar desto mer sällan hälsar folk. De hälsar bara inte först
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 13:29Funbeat vänner - denna helg ska vi alla "hälsa" på motionärer som vi springer på / cykla förbi/ gå förbi. (ok inte simma förbi 🙂 ELLER HUR (t+)
MÅ TT!!!! trodde inte att jag skulle få så många roliga inlägg!
Jag siktar på löprunda( -or) denna helg bå
Funbeat vänner - denna helg ska vi alla "hälsa" på motionärer som vi springer på / cykla förbi/ gå förbi. (ok inte simma förbi 🙂 ELLER HUR (t+)
MÅ TT!!!! trodde inte att jag skulle få så många roliga inlägg!
Jag siktar på löprunda( -or) denna helg bå