Quote from Guest on 31 July 2008, 01:42Hehu!
Först och främst vill jag klargöra att syftet med den här tråden på intet sätt är att få folk att sluta registrera sin träning, även om det är vad jag har gjort. Jag har skrivit ett blogginlägg (http://www.snigel.nu/?p=915) om varför jag inte komme
Hehu!
Först och främst vill jag klargöra att syftet med den här tråden på intet sätt är att få folk att sluta registrera sin träning, även om det är vad jag har gjort. Jag har skrivit ett blogginlägg (http://www.snigel.nu/?p=915) om varför jag inte komme
Quote from Lena O on 31 July 2008, 01:52Jag vill kunna jämnföra mig själv med mig själv i framtiden.
Därför registrera jag allt jag gör.
Så när jag är senil och har nästan glömt mitt eget namn, kan jag titta tillbaka till Laholm M6 2017 och nästan minnas mitt eget lopp.
Jag vill kunna jämnföra mig själv med mig själv i framtiden.
Därför registrera jag allt jag gör.
Så när jag är senil och har nästan glömt mitt eget namn, kan jag titta tillbaka till Laholm M6 2017 och nästan minnas mitt eget lopp.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 06:47Fallstudier till en avhandling om outnyttjade naturresurser.
Fallstudier till en avhandling om outnyttjade naturresurser.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 07:56Diskussionsgrupperna använder jag för att hämta inspiration och era otroligt breda och djupa kunskaper. Förhoppningsvis kan jag också inspirera någon annan ibland. Om jag funderar på något är det guld värt att kunna ventilera det.
Jag reggar all min trän
Diskussionsgrupperna använder jag för att hämta inspiration och era otroligt breda och djupa kunskaper. Förhoppningsvis kan jag också inspirera någon annan ibland. Om jag funderar på något är det guld värt att kunna ventilera det.
Jag reggar all min trän
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 07:59Dels är jag ett statistikfreak, så jag har loggat min träning även innan jag hittade hit (i eget excel-ark), och dels tycker jag det är sporrande att sätta upp mål och att kunna jämföra med mina tidigare resultat.
Att forumet finns gör inte saken sämre pr
Dels är jag ett statistikfreak, så jag har loggat min träning även innan jag hittade hit (i eget excel-ark), och dels tycker jag det är sporrande att sätta upp mål och att kunna jämföra med mina tidigare resultat.
Att forumet finns gör inte saken sämre pr
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 08:38För att hålla kontakten med mina träningskompisar. Kontakterna knöts för all del på ett annat forum som sedemera började... stagnera.
För att hålla kontakten med mina träningskompisar. Kontakterna knöts för all del på ett annat forum som sedemera började... stagnera.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 09:031. Statistik - vilodagar, löpning, intervaller o.s.v.
2. Planering d.v.s. kolla framåt och bakåt för att planera in träningspass
3. Roligt och insipirerande
4. Forumet ... kunskapsinhämtning
1. Statistik - vilodagar, löpning, intervaller o.s.v.
2. Planering d.v.s. kolla framåt och bakåt för att planera in träningspass
3. Roligt och insipirerande
4. Forumet ... kunskapsinhämtning
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 09:221. Statestik
2. Se en helhet i träningen
3. Även att dela med mig & ta del av olika träningsformer.
1. Statestik
2. Se en helhet i träningen
3. Även att dela med mig & ta del av olika träningsformer.
Quote from Urban Nilsson on 31 July 2008, 09:41För att hålla koll på träningen. Om jag ser, svart på vitt, hur träningen har varit eller kommer att vara under veckan sköter jag träningen bättre.
För att hålla koll på träningen. Om jag ser, svart på vitt, hur träningen har varit eller kommer att vara under veckan sköter jag träningen bättre.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 10:25För att Puls.se inte utvecklats ett skit och har mage att ta betalt för det.
För att Puls.se inte utvecklats ett skit och har mage att ta betalt för det.