Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För mig är träningsdagboken en nödvändig funktion eftersom jag trots min nivå satsar småseriöst och behöver kunna följa min utveckling. Importfunktionen från Garmin här på funbeat är oslagbar i det syftet, samt möjligheten till enkel import/export.

Sedan

Jag har alltid tränat någonting, men jag har inte alltid haft något vidare upplägg på det hela. Jag planerar aldrig några pass i förväg, iaf inte här på funbeat, möjligen i huvudet ungefär vad jag ska träna och när. Att det blev just funbeat var nog mest

Funbeat hjälper mig att vara seriös i min träning och har inneburit ett stort lyft.

Min träning siktar alltid mot konkreta tävlingsmål. Det känns förpliktagande att leverera dagboksanteckningar som kan visa att träningen fortskrider och är på rätt spår.

Ja bra fråga ... Jag gillar att kolla hur jag tränat, att se hur "staplar" växer hjälper mig att hålla igång träningen, och att gaffla här hjälper mig att komma igång ingen när träningen legat nere av ett eller annat skäl.
Sedan är roliga diskussioner va

Jag tycker också att översikten av träningen lyfter den ett steg. Man ser när man har tränat mycket i en period, eller lite. Man får också bättre koll på de bra och dåliga perioderna och hur ofta man egentligen tränar.. Vill absolut registrera min träning

Jag använder funbeat för att jag ville ha någonstans att kunna skriva upp och få en bra översikt på hur mycket jag rör mig - räknat både i vardagsmotion och träning - och få lite statistik på hur det påverkade kroppen. Började på en annan sajt, men landad

Jag använder Funbeat till att skriva digitala post-it-lappar att fästa på den elektroniska anslagstavlan så att jag kommer ihåg vad jag har gjort och ska göra för att komma upp i den rörelsemängd och mönster jag föresatt mig att uppnå. Jag är så glömsk av

Jag använder funbeat för att det hjälper mig hålla igång träningen under längre perioder. Har även tidigare tränat men har haft svårt att upprätthålla längre tid än några veckor. Nu när jag har gjort det till en vana att logga in på funbeat, kolla läget o

Hur kunde jag glömma det viktigaste av allt - den sociala biten. Jag måste registrera olika aktiviteter för att veta att jag gjort dem, men det gjorde jag i excel tidigare. Att jag sökte reda på ett internetforum för träning var för att jag ville hitta nå

"långsvärd i skallen om jag började fega ur"

consider it done (t+)