Quote from Magnus Gelang on 31 July 2008, 10:43Jag använder Funbeat för att sporra mig att röra mig det antal minuter/ta det antal steg per vecka jag har bestämt.
De olika snackgrupperna läser jag en del i, men är i med i så många. Bloggar gör jag inte och läser inte heller andras bloggar här på Funbe
Jag använder Funbeat för att sporra mig att röra mig det antal minuter/ta det antal steg per vecka jag har bestämt.
De olika snackgrupperna läser jag en del i, men är i med i så många. Bloggar gör jag inte och läser inte heller andras bloggar här på Funbe
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 11:49Jag använder sidan framför allt som motivation. 300 min per/vecka har jag satt som mål och vissa veckor hamnar jag lugnt på sexhundra minuter medans jag verkligen måste ta mig i kragen andra veckor....
Jag använder sidan framför allt som motivation. 300 min per/vecka har jag satt som mål och vissa veckor hamnar jag lugnt på sexhundra minuter medans jag verkligen måste ta mig i kragen andra veckor....
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 12:05Diskussioner, inspiration och nya ideer från forumen.
Ibland inspiration från andras träning och bloggar.Dessutom är det en drivkraft att träna så att jag kan regga det synligt för andra. Inte för att jag tror att någon bryr sej ett skit om vad jag gör
Diskussioner, inspiration och nya ideer från forumen.
Ibland inspiration från andras träning och bloggar.
Dessutom är det en drivkraft att träna så att jag kan regga det synligt för andra. Inte för att jag tror att någon bryr sej ett skit om vad jag gör
Quote from Jan Lundquist on 31 July 2008, 12:07Det är ett sätt för mig som i grunden är lat att se till att jag rör på kroppen någorlunda regelbundet eftersom det påverkar min hälsa.
Men utan alla roliga, lärorika diskussioner kanske jag skulle regga hemma i ett excel-sheet eller så 😉
Det är ett sätt för mig som i grunden är lat att se till att jag rör på kroppen någorlunda regelbundet eftersom det påverkar min hälsa.
Men utan alla roliga, lärorika diskussioner kanske jag skulle regga hemma i ett excel-sheet eller så 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 18:06Jag använder funbeat för att kolla hur jag motionerar under året och sen är det en sporre när man ser att man inte ligget 1a på kompislistan längre hehe. Alla har ju olika mål med sin träning och det är ju kul att se om man genomför det eller inte, anna
Jag använder funbeat för att kolla hur jag motionerar under året och sen är det en sporre när man ser att man inte ligget 1a på kompislistan längre hehe. Alla har ju olika mål med sin träning och det är ju kul att se om man genomför det eller inte, anna
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 19:27Jag använder funbeat för att sporra mig att träna å hålla igång,minns bättre va man gjort när man har det uppskrivet 🙂 Kul att se sen om man faktiskt gjort ngt under året!
Jag använder funbeat för att sporra mig att träna å hålla igång,minns bättre va man gjort när man har det uppskrivet 🙂 Kul att se sen om man faktiskt gjort ngt under året!
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 19:29För motivation!! Väldigt sporrande att se hur mycket andra tränar!
För motivation!! Väldigt sporrande att se hur mycket andra tränar!
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 12:03Jag skriver ner vad jag har tränat för så jag blir mer motiverad , har ett mål att träna 3 dagar i veckan.
Jag skriver ner vad jag har tränat för så jag blir mer motiverad , har ett mål att träna 3 dagar i veckan.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 12:43Jag skriver ner, mest för att (som några andra också nämnt) att få ett bra överblick och kunna se år för år hur det gått med träningen.
För min del som också är i en läkande process med rehabilitering osv så är det ganska roligt att se hur det går bättre.
Jag skriver ner, mest för att (som några andra också nämnt) att få ett bra överblick och kunna se år för år hur det gått med träningen.
För min del som också är i en läkande process med rehabilitering osv så är det ganska roligt att se hur det går bättre.
Quote from Bjarne Lewin on 1 August 2008, 18:05Funbeat är en enorm inspiration för mig! Forumen med utmaningsgrupper som nu senast plankan tex, ispirerar mig till mkt!
Registreringen av träning hjälper mig att hålla koll på vad jag har tränat och när. Det behövs för mig som arbetar oregelbundet. Nu
Funbeat är en enorm inspiration för mig! Forumen med utmaningsgrupper som nu senast plankan tex, ispirerar mig till mkt!
Registreringen av träning hjälper mig att hålla koll på vad jag har tränat och när. Det behövs för mig som arbetar oregelbundet. Nu