Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den största anledningen till att jag använder FB är att här kan jag diskutera mina allra största intressen, dvs kost och träning, med likasinnade. Ingen av mina vänner är särskilt träningsnördiga. De satsar heller inte "seriöst" på lopp o dyl...och kosten

Framförallt för alla trevliga och kunniga människor. Och det känns skönt att veta att jag i min träningsnördighet inte är ensam, att det finns de som är värre. 😉

Dessutom är det bra att kunna hålla koll på hur mycket jag tränar, att jag tränar rätt för

Det finns alltid de som är värre, ler.

Jag använder funbeat för att känna mig duktig,
det syns det jag gör och åstadkommer.

Och eftersom jag ibland frågar om saker jag inte kan
fråga mina vänner, tycker jag att det är
en enorm kunskapskälla vi besitter

Tack Prinsessan! 🙂

Står i en carport vars tak består av vinrankor. Tagen på min semester i Slovenien i början på augusti.

Slovenien?
Kommer just hem från ett roligt farligt scoutläger i Slovakien.
Där pengarna är stämplade Slovenska..
Lite förvirrande?
Jajamensan!

De kommer från Gustav II Adolf, S(lo)venska.

För att få inspiration och motivation till att fortsätta även de dagar när det känns tyngre att komma iväg på ett pass, kanske gör jag det samma med andra som ser mina reggningar.

Samt att detta forum känns så seriöst, rent och oskuldsfullt. Alla som är

LO är också ganska svenskt 😉

För att motivera mig själv och faktiskt komma iväg på mina pass. Komma igång efter graviditet då jag knappt kunde gå, och har latat till mig ganska mycket sen dess.. (#)

Jättebra kartfunktion, den använder jag mycket!

För att komma igång, vilket fungerade alldeles utmärkt 😀

Nu för att hålla igång och uppe min kropp under graviditeten vilket går sådär! 🙁

Behöver komma ur koman!

/Nina