Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det lustiga är att jag själv ställde denna fråga till mig själv för några dagar sedan.

Svaret på frågan var att jag inte riktigt förstod vad jag gör här. Visserligen så reggar jag mina träningar men jag har aldrig tittat på dom sen, inte ens direkt efter

För att ha koll på att farsan rör på sig 🙂

Mr X

🙂

Hehu

Aha!

Anders * är ett troll för mig. Promotar annan sida... Eh.. Ja... Antingen rä du här eller så är du inte det 😉 säger inte att du får vara var du vill och göra vad du vill. Men om du i en tråd som detta inte kan yttra ett gott ord om Funbeat... ja.

Anders* har förstått en sak och den var inte korrekt i en annan tråd.
Inte mycket att göra något åt.

Jogg.se är ett mer seriöst forum...... (#) Anders * har nog olika sidor tror jag.

Jag blev hitlurad av träningskompisar. När jag väl var här upptäckte jag alla trevliga människor som finns här och delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter. Det blev dessutom roligare när det var en gammal bekant som låg bakom det hela. 😉

I börj

Dels för att ha koll på hur mycket jag tränar, dels för att hålla motivationen uppe. Dessutom läser jag olika disskussioner och lär mig mycket av det.. Helt enkelt lite hjälp i vardagen..