Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarför blir det så mörkt?
You need to log in to create posts and topics.

Ja en sån Ericson mobil är säkert bra men jag ska försöka att komma ihåg att
ta på mej pannlampan i fortsättningen. Då ska jag även passa på att blända bilisterna som bländar mej. Ett tips är att ha keps på sej. Då kan man titta ner i backen och skydda ög

I lördags fick jag göra hela mitt långpass i mörker (när det var ljust var jag nämligen tvungen att se på fotboll). Första timman sprang jag ensam men resterande en och en halv timma fick pojkvännen cykla bredvid.

Lördagskväll med massa folk på fyllan t

Min man brukar säga till våra barn:
- Mörkret är din bäste vän, där kan du gömma dig.

Ja jag brukar tänka så med. Om nu jag inte kan se något så kan ju rimligen ingen se mej heller. Men det är klart man vill ju se var man springer. Men när man tassar fram i en bäcksvart skog finns ju inget att vara rädd för egentligen. Eller det borde int

Jag blir bara så nojjig, för det är en sak att det är mörkt, en annan att vara helt ensam i skogen. Ramlar jag på något och slår huvudet i mitt på dagen så hittar sannolikt någon mig ganska snart. Sent på en lördagskväll tror jag att risken är stor att ma

hjälm maria. utveckla en löparhjälm med inbygd pannlampa.
kommer att sälja

Ja varför inte... men du kommer säkert vilja ha endel av pengarna när jag blir rik.... då kommer du stå där och säga att det var din idé....

jag ta 20% i konsultarvode. jag är så dålig på att tjäna pengar, jobbar en massa gratis, så varför böjra ta betalt nu?

Fast jag behöver ju inte hjälmen så länge jag har en pojkvän som cyklar brevid... så det kan dröja innan jag känner något behöv av att ta fram produkten. Tills dess får alla sugna människor helt enkelt planera in träningen på befolkade platser och tider e

Det där med att bli kvar i skogen har jag också tänkt på. Om man vill så kan man ta mobilen med sig, något som jag vägrar. När jag är ute med pannlampa i skogen så talar jag alltid om vilken runda jag tar, sen är det bara att hoppas att dom saknar mig där