Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad bra, tack!

Nästa utmaning?
Träna som Isabellah en vecka och se om vi överlever?

Kan någon f ö förklara varför den här tråden spökar för mig nu, efter Roberts & Mackans inlägg?
Den ploppade upp för mig som oläst i sin helhet, tydligen aktiverad på nytt med de färska inläggen (kliar mig i pannan).

Träningsdosen är väl rimlig men att hålla bra nivå på passen är ju en annan femma.

Nej hålla hennes farter är gissningvis inte det lättaste, men kanske ngt sätt att ligga på ens personliga motsvarande belastning? Eller det är ju det "kvalitet" innebär ... 😉 tror det skulle vara rätt tungt.

När det står "Intervaller 6x4 min 90 min" eller "10x2 min 75 min" är det flera set då eller?
6x4=24 min+intervallpauser 1 min eller så=30 min, resterande 60 är det uppvärmning/nedjogg osv eller hänger jag upp mig på detaljer?

Alla har en tendens att redovisa sin träning lite olika vilket gör att jag nu bara gör en kvalificerad gissning på hur Isabellah redovisar sin.

6x4 min intervaller 90 minuter gissar jag är 24 minuter fart och 90 minuter är totala tiden för passet. Oavset

Det finns ju en "lätt" lösning. 😉

Inför max. tid 3 timmar på Stockholm Marathon.

....för SVENSKAR..!?
Å i dagarna har jag min nationalitet i Långbortistan blivit godkänd...hurra...?!

Du bor redan i Monkeybo.