Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 01:07Leif&David: å andra sidan finns det ju cyklister som cyklar något som kallas tempolopp också tror jag?
Leif&David: å andra sidan finns det ju cyklister som cyklar något som kallas tempolopp också tror jag?
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 07:40Pss. Jag har vunnit fler tempolopp än linje men linje är mycket roligare...
Pss. Jag har vunnit fler tempolopp än linje men linje är mycket roligare...
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2009, 09:06Tempo är mycket jobbigare menar du väl 🙂
Tempo är mycket jobbigare menar du väl 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:13Olika sorts trötthet och smärta.
Tempo kör du i din "egen" fart och sedan är det upp till hur du tacklar smärta och upplägg.
I linje är det betydligt fler som har en annan agenda och då måste man anpassa sig o improvisera. Det är svårare att vinna linjelo
Olika sorts trötthet och smärta.
Tempo kör du i din "egen" fart och sedan är det upp till hur du tacklar smärta och upplägg.
I linje är det betydligt fler som har en annan agenda och då måste man anpassa sig o improvisera. Det är svårare att vinna linjelo
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:46Hej och tack för alla inlägg och tips. Sva på vissa frågor, det känns som det går trögre, min klocka börjar nog bli kass litar inte helt på den (mobil som mäter stegen), så jag önskar mig en ny. skall kolla matathon.se för tjejer och tar till vara på tips
Hej och tack för alla inlägg och tips. Sva på vissa frågor, det känns som det går trögre, min klocka börjar nog bli kass litar inte helt på den (mobil som mäter stegen), så jag önskar mig en ny. skall kolla matathon.se för tjejer och tar till vara på tips