Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 15:15För att jag tycker det är kul och älskar att göra det! Dessutom så mår jag så bra av att göra det och blir på ett bra humör, så folk borde bara vara glada över det för då slipper dom mitt ilskna humör som kommer fram när jag inte får tid för mig själv.
För att jag tycker det är kul och älskar att göra det! Dessutom så mår jag så bra av att göra det och blir på ett bra humör, så folk borde bara vara glada över det för då slipper dom mitt ilskna humör som kommer fram när jag inte får tid för mig själv.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 15:58Utmaningen, upplevelsen, umgänget, friheten, endorfinkicken, farten....... listan kan göras lång!
Utmaningen, upplevelsen, umgänget, friheten, endorfinkicken, farten....... listan kan göras lång!
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:01För att vila.
För att vila.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:32Med anledning av trådens ämne:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=60414
Med anledning av trådens ämne:
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:36Man ska kanske inte tänka för mycket på "varför", tror jag. Listan över lyckliga filosofer genom århundradena är ganska kort.
Man ska kanske inte tänka för mycket på "varför", tror jag. Listan över lyckliga filosofer genom århundradena är ganska kort.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:58Jag cyklar för att må bra! Det krävs inget planerande...bara och ta cykeln och sticka iväg några timmar. Efteråt infinner sig ett skönt välbefinnande. Man tar med sig sin kopp kaffe och matar in milen här på Funbeat, och kollar vad ni andra åkare har för
Jag cyklar för att må bra! Det krävs inget planerande...bara och ta cykeln och sticka iväg några timmar. Efteråt infinner sig ett skönt välbefinnande. Man tar med sig sin kopp kaffe och matar in milen här på Funbeat, och kollar vad ni andra åkare har för
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 19:04För att jag kan
För att jag kan
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:11Skulle vi skickas tillbaka till stenåldern och man delade upp tränade i en grupp och otränade i en annan, så skulle de otränade dö ut. Den kör jag med när jag tagit illa upp.
Skulle vi skickas tillbaka till stenåldern och man delade upp tränade i en grupp och otränade i en annan, så skulle de otränade dö ut. Den kör jag med när jag tagit illa upp.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:23Sen kan det ju tänkas att många frågar av ren nyfikenhet, kanske för att de saknar motivation och behöver "låna" andras förklaringar och argument.
Sen kan det ju tänkas att många frågar av ren nyfikenhet, kanske för att de saknar motivation och behöver "låna" andras förklaringar och argument.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:49För att mat smakar mycket bättre efter ett långpass 🙂
För att mat smakar mycket bättre efter ett långpass 🙂