Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:55"Men varför? Men varför så extremt, varför så långt och länge??"
Detta är mycket enkelt att svara på.
För att jag kan!
Vänligen
P.
"Men varför? Men varför så extremt, varför så långt och länge??"
Detta är mycket enkelt att svara på.
För att jag kan!
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:04för att jag ska köra runt pölen 300km
för att jag ska köra runt pölen 300km
Quote from Lena O on 19 April 2010, 10:07Jag tror att det endå bottna i att jag mår bra.
Jag kan massor men gör inte det om det inte få mig att må bra.
Jag tror att det endå bottna i att jag mår bra.
Jag kan massor men gör inte det om det inte få mig att må bra.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:10Det ger goare känsla lite meditativt. De längre turerna skiljer sej från vardags träningen det är dem man minns.
Det ger goare känsla lite meditativt. De längre turerna skiljer sej från vardags träningen det är dem man minns.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:16Hej Gazzah.
"Jag tror att det endå bottna i att jag mår bra.
Jag kan massor men gör inte det om det inte få mig att må bra. "Ja tänk om livet vore så alltid. Att bara göra saker man mår bra av. Det är en tanke god som någon;) Och den ska inte negligera
Hej Gazzah.
"Jag tror att det endå bottna i att jag mår bra.
Jag kan massor men gör inte det om det inte få mig att må bra. "
Ja tänk om livet vore så alltid. Att bara göra saker man mår bra av. Det är en tanke god som någon;) Och den ska inte negligera
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:23För att jag vill veta hur det känns! 🙂
För att jag vill veta hur det känns! 🙂
Quote from Bertil Nolheim on 19 April 2010, 10:25Jag tycker det är ganska häftigt att man faktiskt kommer så långt med egen kraft. En 10-milarunda är ju inget större problem.
Dessutom är det skönt att använda kroppen.
Jag tycker det är ganska häftigt att man faktiskt kommer så långt med egen kraft. En 10-milarunda är ju inget större problem.
Dessutom är det skönt att använda kroppen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 11:51Jag gör det för äran och berömmelsen.
Jag gör det för äran och berömmelsen.
Quote from Bengt Askerfelt on 19 April 2010, 12:28För att det känns bra efteråt! Jag tycker faktiskt flera timmar av träning är lite långtråkigt och mitt tålamod börjar tryta redan efter en tredjedel av vad jag än gör som tar mer än en timma. Så rent lustmässigt gillar jag ett kort spinningpass mer men j
För att det känns bra efteråt! Jag tycker faktiskt flera timmar av träning är lite långtråkigt och mitt tålamod börjar tryta redan efter en tredjedel av vad jag än gör som tar mer än en timma. Så rent lustmässigt gillar jag ett kort spinningpass mer men j
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 15:06"Jag gör det för äran och berömmelsen. "
Tänk om man ändå kunde nå detta. Äran och berömmelsen.
Vänligen
P.
"Jag gör det för äran och berömmelsen. "
Tänk om man ändå kunde nå detta. Äran och berömmelsen.
Vänligen
P.