Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:16känslan av att vara i form, när kroppen bara levererar mil efter mil. Inte mycket kan slå denna känsla av endorfiner som livar upp.
känslan av att vara i form, när kroppen bara levererar mil efter mil. Inte mycket kan slå denna känsla av endorfiner som livar upp.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:54Susse: Jag gör det helt enkelt för att det är roligt! Glädje är en drivkraft så bra som någon, vare sig det gäller cykling, jobb eller bara att leva. 🙂
Susse: Jag gör det helt enkelt för att det är roligt! Glädje är en drivkraft så bra som någon, vare sig det gäller cykling, jobb eller bara att leva. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 22:59Fick kommentarer idag.
- Höhö, cyklade du tur och retur jobbet. Det är ju 25 km + 25 km. Du är stark tjej du, höhö.
Mitt svar:
- Nä, det är ni som är klena.
De skulle bara veta hur rätt jag har, lol.
Fick kommentarer idag.
- Höhö, cyklade du tur och retur jobbet. Det är ju 25 km + 25 km. Du är stark tjej du, höhö.
Mitt svar:
- Nä, det är ni som är klena.
De skulle bara veta hur rätt jag har, lol.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 23:24Susse: du mister venner med slike kommentarer.
Bare ta i mot som komplimang, og smil 🙂
Susse: du mister venner med slike kommentarer.
Bare ta i mot som komplimang, og smil 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 23:27Äh! 😀 Vi retas med varandra på jobbet!
Äh! 😀 Vi retas med varandra på jobbet!
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 11:31Det jag menar är att JAG inte alls är så himla otroligt duktig utan snarare att soffpotatisarna är så himla otroligt DÅLIGA att de borde skämmas! Sen sitter de och gnäller över att allting är jobbigt...
Jag försöker peppa dem att träna för jag har aldrig
Det jag menar är att JAG inte alls är så himla otroligt duktig utan snarare att soffpotatisarna är så himla otroligt DÅLIGA att de borde skämmas! Sen sitter de och gnäller över att allting är jobbigt...
Jag försöker peppa dem att träna för jag har aldrig
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:03På dom Susse 😉
På dom Susse 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 19:16För jag kan och jag vill. berätta om den endorfin kick som du får den är svår att beskriva bör upplevs. ett annat argument är att Homo sapiens kropp är gjor att röra på sig inte att sitta still.
Ceep it up.
För jag kan och jag vill. berätta om den endorfin kick som du får den är svår att beskriva bör upplevs. ett annat argument är att Homo sapiens kropp är gjor att röra på sig inte att sitta still.
Ceep it up.