Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 13:55Frågan är om LA ska ha specialservice under TdF eller han ingår i laget?
Frågan är om LA ska ha specialservice under TdF eller han ingår i laget?
Quote from ellen olsson on 25 June 2009, 14:14Jag hälsar inte på Lance så länge han inte klär sig ordentligt.
Jag hälsar inte på Lance så länge han inte klär sig ordentligt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 14:23Självklart hälsar man på Lance om man skulle se honom där ute! Men om han skulle fråga mig vad jag tycker om hans stil så...
Självklart hälsar man på Lance om man skulle se honom där ute! Men om han skulle fråga mig vad jag tycker om hans stil så...
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 14:50Jag förväntar mig att LA hälsar först eftersom jag är äldre och skröpligare.
Jag förväntar mig att LA hälsar först eftersom jag är äldre och skröpligare.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 18:09Han vinkar ju med bägge händerna!
Han vinkar ju med bägge händerna!
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:40Bra resultat idag. Två av två hälsningar besvarades.
Jag måste ha sett ovanligt proffsig ut.
Bra resultat idag. Två av två hälsningar besvarades.
Jag måste ha sett ovanligt proffsig ut.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:45Svarta strumpor idag och ingen hälsade 🙁
Svarta strumpor idag och ingen hälsade 🙁
Quote from ellen olsson on 25 June 2009, 22:32Rätt åt dig!
Rätt åt dig!
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:45Mina svarta shimano-strumpor är guld!. Gäller att våga ha en egen stil 🙂
Mina svarta shimano-strumpor är guld!. Gäller att våga ha en egen stil 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:57En sanning i branschen är att det som är oklädsamt utanför cykelvärlden även är oklädsamt inom cykelvärlden.
Det vackra är inte förbehållet en isolerad del av tillvaron, det praktiska kan däremot vara det.Således passar vita strumpor aldrig. Cykelkläde
En sanning i branschen är att det som är oklädsamt utanför cykelvärlden även är oklädsamt inom cykelvärlden.
Det vackra är inte förbehållet en isolerad del av tillvaron, det praktiska kan däremot vara det.
Således passar vita strumpor aldrig. Cykelkläde