Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:54Idag hälsade jag på ett par cyklister när jag var ute och transportcyklade på Säröbanan,, ingen hälsade tillbaka och det måste varit min klädsen badshorts samt skjorta dock hjälm å brillor...
Sen var det en klunga med puckon som gormade "håll höger"
Idag hälsade jag på ett par cyklister när jag var ute och transportcyklade på Säröbanan,, ingen hälsade tillbaka och det måste varit min klädsen badshorts samt skjorta dock hjälm å brillor...
Sen var det en klunga med puckon som gormade "håll höger"
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:08Dagens cykeltur gav rätt bra utdelning 50% av cykelisterna hejade och 30% av bilisterna hejade 🙂 någon som lyckars slå det? 😉
Inte så mycket trafik så det råkad bli hälften av cykelisterna men lite fler bilister än vanligt som vinkade och då är det do
Dagens cykeltur gav rätt bra utdelning 50% av cykelisterna hejade och 30% av bilisterna hejade 🙂 någon som lyckars slå det? 😉
Inte så mycket trafik så det råkad bli hälften av cykelisterna men lite fler bilister än vanligt som vinkade och då är det do
Quote from Lena O on 25 June 2009, 07:52Jag hälsade en cyklist utanför Norrköping i Våras och även skrek efter honom "PER!" Trodde att det var Mr Elmsäter, men icke.
En Örebrocyklist, och vi hann prata 1 10 minuter innan vi körde åt varsitt håll igen.
Jag hälsade en cyklist utanför Norrköping i Våras och även skrek efter honom "PER!" Trodde att det var Mr Elmsäter, men icke.
En Örebrocyklist, och vi hann prata 1 10 minuter innan vi körde åt varsitt håll igen.
Quote from j sollerman on 25 June 2009, 12:41Jag mötte Erik Fåglum härom dagen och han hejade innan jag hann få upp näven.
Jag mötte Erik Fåglum härom dagen och han hejade innan jag hann få upp näven.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:45Är du säker på att han inte viftade bort en fluga?
Är du säker på att han inte viftade bort en fluga?
Quote from j sollerman on 25 June 2009, 12:53De såg inte ut som de iaf 😉
De såg inte ut som de iaf 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 13:05Vad hade du för strumpor?
Vad hade du för strumpor?
Quote from j sollerman on 25 June 2009, 13:16Tänkte inte på de, men kan sätta en peng på vita. Han kör med stil!
Tänkte inte på de, men kan sätta en peng på vita. Han kör med stil!
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 13:18Tänkte mer på vad du hade för strumpor. Vita=han hälsade
Svarta= han viftade flugor
😉
Tänkte mer på vad du hade för strumpor. Vita=han hälsade
Svarta= han viftade flugor
😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 13:52Hoppas ni dissar att hälsa på Lance då bara 😉
BILD:http://www.velonews.com/files/images/lance1_0.jpg
och svarta strumpor ÄR snabbare än vita eftersom de inte ens hinner reflektera något ljus knappt.
BILD:http://www.grahamwatson.com/gw/gwonline.nsf/bv0
Hoppas ni dissar att hälsa på Lance då bara 😉
BILD:http://www.velonews.com/files/images/lance1_0.jpg
och svarta strumpor ÄR snabbare än vita eftersom de inte ens hinner reflektera något ljus knappt.