Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 23:10Nehe. Då vet jag det. Tack
Nehe. Då vet jag det. Tack
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 23:18vita tubsockor är väl lite nördvarning på?.
vita tubsockor är väl lite nördvarning på?.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 23:18vita tubsockor är väl lite nördvarning på?.
vita tubsockor är väl lite nördvarning på?.
Quote from ellen olsson on 25 June 2009, 23:29Det borde vara straffbart att sälja tubsockor - oavsett färg.
Det borde vara straffbart att sälja tubsockor - oavsett färg.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 23:31o vita cykelstrumpor är väldigt lika vita tubsockor..
/eod.
o vita cykelstrumpor är väldigt lika vita tubsockor..
/eod.
Quote from ellen olsson on 25 June 2009, 23:35Då har du inte sett ett par cykelstrumpor.
Då har du inte sett ett par cykelstrumpor.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 10:05Sen jag började träna på cykel och jag själv liknar någon som tränar genom att ha på mig cykelbyxor och färgglada tröjor så tycker jag andra motionsklädda cyklister hälsar mera! Så ler jag mer själv eftersom jag tycker om det jag gör. Spelar ingen roll a
Sen jag började träna på cykel och jag själv liknar någon som tränar genom att ha på mig cykelbyxor och färgglada tröjor så tycker jag andra motionsklädda cyklister hälsar mera! Så ler jag mer själv eftersom jag tycker om det jag gör. Spelar ingen roll a
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 10:56Exakt! Jag har sagt det förut men säger det igen: cykling är en fest och vi är inbjudna! Självklart hälsar man på det övriga festsällskapet.
Exakt! Jag har sagt det förut men säger det igen: cykling är en fest och vi är inbjudna! Självklart hälsar man på det övriga festsällskapet.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 15:05Man har inte svarta strumpor och sunkiga kläder på fest.
Man har inte svarta strumpor och sunkiga kläder på fest.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 15:14> Man har inte svarta strumpor och sunkiga kläder på fest.
Vita strumpor till mörk kostym? (#)
> Man har inte svarta strumpor och sunkiga kläder på fest.
Vita strumpor till mörk kostym? (#)