Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 08:13David. Vänster spurtkloss lyckades inte komma loss från pedalen, sen va det jag och inte klossen som misslyckades *S*
David. Vänster spurtkloss lyckades inte komma loss från pedalen, sen va det jag och inte klossen som misslyckades *S*
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 08:25Fast "Clips" är plåtbygeln på den äldre modellen av pedaler som drages åt med en clipsrem.
Det är någon spinnisse som hittade på ett eget ord och sedan har det spridit sig som egyptens gräshoppor över landet.
Fast "Clips" är plåtbygeln på den äldre modellen av pedaler som drages åt med en clipsrem.
Det är någon spinnisse som hittade på ett eget ord och sedan har det spridit sig som egyptens gräshoppor över landet.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 20:17Nu är det ju fullt med folk som har ångest inför vätternrundan på vägarna så det är ett evigt hälsande,,, så nu är det till att använda sig av några av dom skäl som finns för att slippa hälsa med andra ork köra fort och ta i som F-N 😉
Nu är det ju fullt med folk som har ångest inför vätternrundan på vägarna så det är ett evigt hälsande,,, så nu är det till att använda sig av några av dom skäl som finns för att slippa hälsa med andra ork köra fort och ta i som F-N 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:20Är det jag som ska cykla in i 00-talet?
Funderat på att skaffa ett par egna pedaler, maken _gillar_ sina clips/korgar.
Är det jag som ska cykla in i 00-talet?
Funderat på att skaffa ett par egna pedaler, maken _gillar_ sina clips/korgar.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 00:09Till min stora besvikelse så verkar det som om jag hade rätt i mina antaganden tidigare. Före Vätternrundan så hälsade folk frenetiskt här i Stockhomstrakten. Nu knappt två veckor senare så är det som vanligt igen - ingen hälsar. Sedan igår har jag nog mö
Till min stora besvikelse så verkar det som om jag hade rätt i mina antaganden tidigare. Före Vätternrundan så hälsade folk frenetiskt här i Stockhomstrakten. Nu knappt två veckor senare så är det som vanligt igen - ingen hälsar. Sedan igår har jag nog mö
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 07:22Kan man då säga att hälsan i Stockhomstrakten är dålig!?!?
Kan man då säga att hälsan i Stockhomstrakten är dålig!?!?
Quote from Erik Strandberg on 24 June 2009, 21:33Idag cyklade jag ut ur EU in i Norge och mötte lite Norska cyklister och hejjade, men dom såg mest chockade ut. Man kanske inte gör så i Norge?
Är det här med att hälsa på cykel något bara vi Svenskar gör egentligen?
Idag cyklade jag ut ur EU in i Norge och mötte lite Norska cyklister och hejjade, men dom såg mest chockade ut. Man kanske inte gör så i Norge?
Är det här med att hälsa på cykel något bara vi Svenskar gör egentligen?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:35Italienarna runt Gardasjön hälsade glatt i våras!
Italienarna runt Gardasjön hälsade glatt i våras!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:07Yla: När jag var i Norge och hälsade på en cyklist jag såg så blev han också ganska chockerad och tittade bakåt för att kolla om det var någon annan jag hälsade på.
Intressant det här om det bara är vi i Sverige som hälsar.
Yla: När jag var i Norge och hälsade på en cyklist jag såg så blev han också ganska chockerad och tittade bakåt för att kolla om det var någon annan jag hälsade på.
Intressant det här om det bara är vi i Sverige som hälsar.
Quote from Fredrik Närenfors on 24 June 2009, 22:09De måste ha förstått att ni var svenskar och då naturligtvis blivit förvånade att ni tog initiativ att hälsa först.
Håll lite hårdare på etiketten ska ni se det löser sig.
De måste ha förstått att ni var svenskar och då naturligtvis blivit förvånade att ni tog initiativ att hälsa först.
Håll lite hårdare på etiketten ska ni se det löser sig.