Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:14Gäller det mig också. :@
Tycker jag skriver väl ofta hur bra jag mår,
och att jag klarar av saker jag ej borde
tack vare mitt sätt att ta hand om min kropp.Jag lyssnar på min kropp först och främst. (t+)
Gäller det mig också. :@
Tycker jag skriver väl ofta hur bra jag mår,
och att jag klarar av saker jag ej borde
tack vare mitt sätt att ta hand om min kropp.
Jag lyssnar på min kropp först och främst. (t+)
Quote from Fredrik Närenfors on 10 January 2010, 14:50Beror nog på vad man har för målsättning. Elitcyklister cyklar nog gärna ännu mer. typ 6-8 timmar om dagen.
Förberedelserna för en motionär som ska cykla Vätternrundan handlar om en tredjedel av tävlingssträckan minst en gång i veckan de senaste månaderna
Beror nog på vad man har för målsättning. Elitcyklister cyklar nog gärna ännu mer. typ 6-8 timmar om dagen.
Förberedelserna för en motionär som ska cykla Vätternrundan handlar om en tredjedel av tävlingssträckan minst en gång i veckan de senaste månaderna
Quote from Gabriella Säfström on 10 January 2010, 17:47Över 30 km varje söndag halvåret innan Stockholm Marathon tog mig under 3 h. Hade 3.20 som bäst innan. Och en hel del intervall såklart 😀
Över 30 km varje söndag halvåret innan Stockholm Marathon tog mig under 3 h. Hade 3.20 som bäst innan. Och en hel del intervall såklart 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:33Roine:
Det kan jag tänka mig. Kontinuiteten och längden i långpassen är nog det avgörande för ett bra mararesultat.Jag är dock inne på progressiva pass just nu. Jag tror att det kan ge hur mkt som helst att köra progressiva pass på min 30 km. Med progr
Roine:
Det kan jag tänka mig. Kontinuiteten och längden i långpassen är nog det avgörande för ett bra mararesultat.
Jag är dock inne på progressiva pass just nu. Jag tror att det kan ge hur mkt som helst att köra progressiva pass på min 30 km. Med progr