Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:32Jag har köpt en rejält rabatterad Seduza 2010 av herrmodell. Jag KAN bara inte åka runt på en barbiecykel, dessutom är jag bredaxlad så ett smalare styre skulle knappast gynna mig. Därför fick det bli en herrcykel.
Idag fick den komma ut på provtur, känd
Jag har köpt en rejält rabatterad Seduza 2010 av herrmodell. Jag KAN bara inte åka runt på en barbiecykel, dessutom är jag bredaxlad så ett smalare styre skulle knappast gynna mig. Därför fick det bli en herrcykel.
Idag fick den komma ut på provtur, känd
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 11:28Här har du en bra länk för att få lite utgångsmått
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO (lilla rutan till höger som sätter igång kalkylatorn)//Jonne
Här har du en bra länk för att få lite utgångsmått
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO (lilla rutan till höger som sätter igång kalkylatorn)
//Jonne
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 13:56Japp, den sidan använde jag för att räkna ut vilken ramstorlek jag behövde.
Japp, den sidan använde jag för att räkna ut vilken ramstorlek jag behövde.
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 11:43Vad är definitionen på en barbiecykel?
Vad är definitionen på en barbiecykel?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:13Betalar licenspengar till Mattel?
Betalar licenspengar till Mattel?
Quote from j sollerman on 11 April 2011, 12:35Liten och rosa? Inget att ha. Du gjorde rätt i att köpa "standardram".
Liten och rosa? Inget att ha. Du gjorde rätt i att köpa "standardram".
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 17:02Liten och rosa är väl alldeles utmärkt? om man är liten. Eller menar du cyklar som passar för någon på 30 cm 😉
Värre när man som jag skulle vilja ha en relativt stor rosa cykel ...
Liten och rosa är väl alldeles utmärkt? om man är liten. Eller menar du cyklar som passar för någon på 30 cm 😉
Värre när man som jag skulle vilja ha en relativt stor rosa cykel ...
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 17:30Hehe, med barbiecykel menar jag den mittersta av de tre damcyklarna som finns postade lite högre upp i tråden. Den är samma som Seduza fast dammodell. Jag har full förståelse för att andra tjejer kanske vill ha en sån, men jag skulle bara känna mig löjli
Hehe, med barbiecykel menar jag den mittersta av de tre damcyklarna som finns postade lite högre upp i tråden. Den är samma som Seduza fast dammodell. Jag har full förståelse för att andra tjejer kanske vill ha en sån, men jag skulle bara känna mig löjli
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 07:05Du kommer säkerligen cykla om folk på dyrare cyklar med.
Jag har cyklat om Ted Ås en gång på en billig cykel. Iof hade han punktering.
Du kommer säkerligen cykla om folk på dyrare cyklar med.
Jag har cyklat om Ted Ås en gång på en billig cykel. Iof hade han punktering.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 07:22Tveksamt Mathias, men jag uppskattar peppingen!
Cykla om Ted Ås, det är tunga grejer.
Tveksamt Mathias, men jag uppskattar peppingen!
Cykla om Ted Ås, det är tunga grejer.