Quote from Elias Engqvist on 19 December 2009, 11:39"Ja visst det finns mycket mera än bara löpning!"
- Det finns simning, cykling, ...
"Ja visst det finns mycket mera än bara löpning!"
- Det finns simning, cykling, ...
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 11:42...ridning, klättring...
...ridning, klättring...
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 11:47...spela dataspel...
...spela dataspel...
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 20:07Ja jag går ju igenom det som har hänt under det senaste dygnet från A till Ö typ (Får inte vara för långrandig nu så att alla somnar innan Robinson...typ...) (Psykoterapeut med myche svåra terapi-patienter..) När du sakta rör dig framåt i en kanske underb
Ja jag går ju igenom det som har hänt under det senaste dygnet från A till Ö typ (Får inte vara för långrandig nu så att alla somnar innan Robinson...typ...) (Psykoterapeut med myche svåra terapi-patienter..) När du sakta rör dig framåt i en kanske underb
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 21:27För att det är kul.
För att det är kul.
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 21:58Man ska träna för att det är kul och stimulerande. Tycker man inte träningen är kul bör man byta träningsform. Tycker man ändå inte träningen är kul köper man 50 DVD-filmer, sätter sig i soffan framför TV:n, och hoppas man har bra gener... 🙂
Man ska träna för att det är kul och stimulerande. Tycker man inte träningen är kul bör man byta träningsform. Tycker man ändå inte träningen är kul köper man 50 DVD-filmer, sätter sig i soffan framför TV:n, och hoppas man har bra gener... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 23:15Haha Stefan - jag trodde du skulle skriva: "Tycker man ändå inte träningen är kul köper man 50 DVD-filmer, sätter sig i soffan framför TV:n, (och hoppas man har bra gener). tills man tvärruttnar och bara måste ge sig ut i spåret 🙂
Haha Stefan - jag trodde du skulle skriva: "Tycker man ändå inte träningen är kul köper man 50 DVD-filmer, sätter sig i soffan framför TV:n, (och hoppas man har bra gener). tills man tvärruttnar och bara måste ge sig ut i spåret 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 19 December 2009, 23:16För mig är det ett sätt att (få) leva.
Ett sätt att få andrum från livets alla måsten, ekorrhjul och förpliktelser. En oas!
Jag gör helt enkelt nåt för min egen skull som är så förbenat roligt - oftast iaf. 😉
För mig är det ett sätt att (få) leva.
Ett sätt att få andrum från livets alla måsten, ekorrhjul och förpliktelser. En oas!
Jag gör helt enkelt nåt för min egen skull som är så förbenat roligt - oftast iaf. 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 23:49Å så blir man ju så snyggare naken:-)
Plus att man kan köpa sprit i julklapp till alla nära och kära 🙂
Å så blir man ju så snyggare naken:-)
Plus att man kan köpa sprit i julklapp till alla nära och kära 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 12:11För att det är roligt
För att man får bättre kondition och orkar mer, och inte blir flåsig av att springa efter bussen
För att man blir piggare och gladare
För att man kan äta mer ttigheter utan att bli tjock
För att det (påstås att det) minskar risken fö
För att det är roligt
För att man får bättre kondition och orkar mer, och inte blir flåsig av att springa efter bussen
För att man blir piggare och gladare
För att man kan äta mer ttigheter utan att bli tjock
För att det (påstås att det) minskar risken fö