Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 23:00För att det är mycket skönare att vila när man har tränat
För att det är mycket skönare att vila när man har tränat
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 08:18Vad ska man annars göra med livet?
Jobba? Bygga korthus? Plugga?
Nä, urk va tråkigt.
Vad ska man annars göra med livet?
Jobba? Bygga korthus? Plugga?
Nä, urk va tråkigt.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:38Jag tycker Linda P har gett det bästa svaret.
Men mitt modifierade svar lyder:
För att jag måste.
Jag tycker Linda P har gett det bästa svaret.
Men mitt modifierade svar lyder:
För att jag måste.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 13:42Kan inte låta bli och jag hittar få sätt att ge mig själv nya utmaningar hela tiden och samtidigt må bättre varje gång (nästan:-)) jag når fram..
Kan inte låta bli och jag hittar få sätt att ge mig själv nya utmaningar hela tiden och samtidigt må bättre varje gång (nästan:-)) jag når fram..
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 16:26Får du ont i kropp och själ då tränar du fel...
Får du ont i kropp och själ då tränar du fel...
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 18:16Jag hakar på "För att jag måste" av Lena M J. För många av mina nära släktingar har dött för tidigt. Att just jag sedan kanske hade tränat ändå är en annan sak.
Inte ens AftonPressen.se har publicerat en artikel med "att du dör i förtid om du tränar". S
Jag hakar på "För att jag måste" av Lena M J. För många av mina nära släktingar har dött för tidigt. Att just jag sedan kanske hade tränat ändå är en annan sak.
Inte ens AftonPressen.se har publicerat en artikel med "att du dör i förtid om du tränar". S
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 20:11Håller absolut med dig Leffe...!
Finns det ingen annan motivation så måste väl den om att LEVA ETT TAG TILL vara nog..????? Tänker oxså tillbaka på släktingar å vänner till dom som faktiskt dog i en otroligt allt för tidig ålder....Några utan sjukdomar el
Håller absolut med dig Leffe...!
Finns det ingen annan motivation så måste väl den om att LEVA ETT TAG TILL vara nog..????? Tänker oxså tillbaka på släktingar å vänner till dom som faktiskt dog i en otroligt allt för tidig ålder....Några utan sjukdomar el
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 16:59För att orka leva.
För att orka leva.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 17:52För att de där kakorna var riktigt da..
För att de där kakorna var riktigt da..
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:26Därför att så gjorde man förr.
Därför att så gjorde man förr.