Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 19:34För "runners highs".
För att magen inte ska vara bredaste punkten på kroppen.
För den fantastiska aptit man får och hur tt mat smakar efter.
Sexiga muskler.
Bära massa saker utan problem.
Undvika förslitningsskador och ryggproblem (min mor, trasig rygg in
För "runners highs".
För att magen inte ska vara bredaste punkten på kroppen.
För den fantastiska aptit man får och hur tt mat smakar efter.
Sexiga muskler.
Bära massa saker utan problem.
Undvika förslitningsskador och ryggproblem (min mor, trasig rygg in
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 19:40Det är så tråkigt att inte träna. Och jag blir så grinig då.
Det är så tråkigt att inte träna. Och jag blir så grinig då.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 20:05Träna är hälsa, hälsa ofta!!!
Träna är hälsa, hälsa ofta!!!
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 21:16Just idag är jag inte rätt person att fråga. 🙁
Det här är första året på mycket länge som jag verkligen motionerat regelbundet och jag har aldrig varit så mycket sjuk som jag har varit den här hösten/vintern. Idag fick jag mitt miljardte återfall på sam
Just idag är jag inte rätt person att fråga. 🙁
Det här är första året på mycket länge som jag verkligen motionerat regelbundet och jag har aldrig varit så mycket sjuk som jag har varit den här hösten/vintern. Idag fick jag mitt miljardte återfall på sam
Quote from Fredrik Närenfors on 15 December 2009, 21:21Jessie. Äter du ordentligt?
Får du i dig protein? Utan det kan du inte återuppbygga immunförsvaret.
Jessie. Äter du ordentligt?
Får du i dig protein? Utan det kan du inte återuppbygga immunförsvaret.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 21:24Den dagen JAG får proteinbrist finns inte!
starlady = True CarnivoreÄter jag inte regelbundet får jag dessutom groteska migränanfall, så ingen risk för slarv här heller.
Den dagen JAG får proteinbrist finns inte!
starlady = True Carnivore
Äter jag inte regelbundet får jag dessutom groteska migränanfall, så ingen risk för slarv här heller.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 21:30Jessie, du kanske ger dig ut för tidigt ändå om du får återfall? Det kan säkert bero på en massa saker, stress och kost och gud vet vad, men testa att låta bli att träna mer än korta lugna promenader i två veckor. Tråkigt, men funkar det så är det ju värt
Jessie, du kanske ger dig ut för tidigt ändå om du får återfall? Det kan säkert bero på en massa saker, stress och kost och gud vet vad, men testa att låta bli att träna mer än korta lugna promenader i två veckor. Tråkigt, men funkar det så är det ju värt
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 21:38Det var det jag gjorde nu.. kolla min träningsdagbok bara så ser du hur jag har försökt att "vila mig i form". Hjälpte inte ett skit.. sorgligt nog. 🙁
Edit: Förlåt att jag kidnappar tråden förresten. Vi kan släppa det här nu, jag var bara lite kinkig e
Det var det jag gjorde nu.. kolla min träningsdagbok bara så ser du hur jag har försökt att "vila mig i form". Hjälpte inte ett skit.. sorgligt nog. 🙁
Edit: Förlåt att jag kidnappar tråden förresten. Vi kan släppa det här nu, jag var bara lite kinkig e
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 22:34Tycker Marie satte svaret alldeles! För mig handlar det om att inte bara vara en möbel hela tiden. Eftersom jag inte är elit på nåt sätt tillåter jag mig perioder då jag soft-tränar istället med långa promenade och lite armhävningar. Det viktiga är att ma
Tycker Marie satte svaret alldeles! För mig handlar det om att inte bara vara en möbel hela tiden. Eftersom jag inte är elit på nåt sätt tillåter jag mig perioder då jag soft-tränar istället med långa promenade och lite armhävningar. Det viktiga är att ma
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 22:45För att slippa göra massa stök hemma 😉
Nej, men för att må bättre och orka mer i vardagen.
För att slippa göra massa stök hemma 😉
Nej, men för att må bättre och orka mer i vardagen.