Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVARMT!
You need to log in to create posts and topics.

Hur klarar man springa/jogga i sådant värme?

Vad brukar ni göra att klara det? Man kan ju inte sluta träna eller hur?

Ufff 🙂

Jag har nog försökt springa men det går inte...kroppen säger nej tack efter bara en kvart...Jag kör lite långa snabba promenader tills det blir svalare...

Men varför går du inte o simmar??!!! det är bra motion o svalkande så här års....

simma, nej .... jag är inte bra simmare...och vatten är för kalt ..:)

Jag kan ju åberopa min förkylning 🙂 nej jag vet inte om jag skulle kunna springa i det här, nu börjar det bli drägligt. Men svårt att sova.

har precis varit ute och joggat, men det var svettigt! Gick inte speciellt snabbt precis!

Är du en dålig simmare är det väl ett bra argument för att simma? Då blir det jobbigt = bra träning och då blir du bra på något nytt 🙂 Nåja, nu handlade det ju inte om det. Mitt tips angående löpningen är att springa tidigt. Jag har varit iväg kring 07:0

En bra grej, jag fick mina löpa-i-värmebyxor igår, ska ut och testa dem så fort det känns bättre - fast då lär det väl regna förstås 🙂
Köpte två par i ngt cool-material, hoppas de fungerar. Fast jag udnrar varför de är SVARTA, svart är väl inte en värmeo

Lingling: skurar säger de på tv, så du får satsa på att hinna ut emellan dem. 😉

Skurar? Var då och när?
Ska inte ut förrän på måndag iaf ... Men det kommer säkert regna då, förstås ... Ska ta med hela garderoben för alla tillfällen - HATAR att packa.

Jag springer rätt sent på kvällen. Då har svalnat av lite iaf. Men det går tungt o det gäller att dricka ordentligt. Men jag tycker att det är så roligt o springa så jag inte låta bli 🙂