Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er! Har vart på nåra dejter nu, men grejen är att alla jag träffar är soffpotatisar!! Som tycker jag är "sjuk" som tränar löpning 3 dagar i veckan + nåt pass på gymmet då och då. Vart hittar man folk med träningsintresse? Gymmet blir väl ett svar m

Här finns det en hel del som är tränings intresserade och dejtbara, du får bara se till att du hittar någon på lite lagom avstånd. Det är väll det som är det svåra 🙂

I för sig men nätdejting har jag lite svårt för..

Nätdejting är bara läskigt första gången-)

Om man vill hitta någon att dejta i verkliga livet som tränar så skulle jag säga att det bästa helt enkelt är att röra sig i kretsar där dessa personer finns, exempelvis någon klubb av någon typ (jujutsu klubb, fotbolls klubb eller vad som). Man kanske in

Bara å komma till göteborg... 😉

Håller såååå med dig Kitkat H... Helt omöjligt att träffa en kille som faktiskt tränar, på klubben är det jue vännerna man tränar med, man kan jue inte dejta dem heller *knas* jue (H)
Sedan om man är på en dejtingsida så tränar ALLA killar typ 12 ggr i ve

Allvarligt är det så vanligt med sådana överdrifter på dejting sidor, jag var med en ett tag men jag tröttnade ganska snabbt på att folk bara var ... jag vet inte vad rätt ord .. för mycket(?) kanske.

Men att umgås med folk irl tycker jag egentligen är e

Gå på gymmet, boka en plats på ett pass där man kör i par, t.ex. box. Sen ser du till att bli ihop-parad med en trevlig person av önskat kön. Iaf jag skulle falla om en tjej började flirta med mig samtidigt som hon står och pucklar på mig med boxhandskar.

Tänk om man ändå inte bodde i en liten håla.. Finns inte så många klubbar som jag är intresserad av att vara med i i denna stan. Om jag hade bott i Göteborg så hade det ju varit en helt annan sak.. (och nej, att åka till götet ett par dagar i veckan för a