Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Hisingens Cykelklubb verkar mycket trevlig så den kan jag rekommendera...När jag körde Vänernrunt för ett par år sen träffade jag ett gäng från klubben...

Jag har samma dilemma. Mina dejter har varit riktiga soffpotatisar dom också. Killar verkar säga att dom tränar men i själva verket har dom ont i huvudet eller nåt när det väl gäller.
Det är definitivt osexigt med en kille som har mer underhudsfett än man

Jag begriper inte vad man skall ljuga om en sån sak för? Eller över huvud taget. Men speciellt om en sån sak. Lär ju avslöjas ganska så direkt och det enda man uppnått då är att visa hur oärlig och opålitlig man är. Vad är det för mening med det?

Själ

Folk verkar ha en egendomlig uppfattning om det där med att träna. Har en kollega som styrketränar en gång om året. Han anser han tränar. Visst, han tränar ju regelbundet, samma tid varje år. ;~)

Även sin egen kroppsuppfattning verkar det lite sisådär me

Fram med listorna nu tycker jag!
Fram med fördomar och utseendepreferenser! 😉

Jag tror inte att värst många avser att ljuga när de säger att de tränar regelbundet fast det i själva verket bara är en gång om året, utan jag tror helt enkelt att det är självbedrägeri. Man vill i sitt eget huvud vara mer aktiv än vad man är och tror dä

Det ringer alltid en varningsklocka hos mej när dom anger din kroppsbyggnad som "normal". Har sett en del skrämmande exempel på "normal" kroppsbyggnad...
Det räcker liksom inte med att dricka cola light...

EDIT: ser att jag skrivit " anger din kroppsbygg

Nä, singelgruppen här är bra mkt mer givande än att surfa runt på dejtingsidor tycker jag. Här finns iaf fall singlarr som faktiskt tränar och gillar det. 🙂

Det klassiska på dejtingsidor är att folk tycker sport är kul, att titta på. Eller träna det brukar jag oxå göra, det var ju ett tag sen men...
Ännu mer vanligt är att folk hoppas på att få en personlig tränare som kan omvandla dem från soffpotatis till a

Jag hittade en grym inspiratör bland mina vänners vänner! Värt! 🙂