Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 11:58Hisingens Cykelklubb verkar mycket trevlig så den kan jag rekommendera...När jag körde Vänernrunt för ett par år sen träffade jag ett gäng från klubben...
Hisingens Cykelklubb verkar mycket trevlig så den kan jag rekommendera...När jag körde Vänernrunt för ett par år sen träffade jag ett gäng från klubben...
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:05Jag har samma dilemma. Mina dejter har varit riktiga soffpotatisar dom också. Killar verkar säga att dom tränar men i själva verket har dom ont i huvudet eller nåt när det väl gäller.
Det är definitivt osexigt med en kille som har mer underhudsfett än man
Jag har samma dilemma. Mina dejter har varit riktiga soffpotatisar dom också. Killar verkar säga att dom tränar men i själva verket har dom ont i huvudet eller nåt när det väl gäller.
Det är definitivt osexigt med en kille som har mer underhudsfett än man
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 05:08Jag begriper inte vad man skall ljuga om en sån sak för? Eller över huvud taget. Men speciellt om en sån sak. Lär ju avslöjas ganska så direkt och det enda man uppnått då är att visa hur oärlig och opålitlig man är. Vad är det för mening med det?
Själ
Jag begriper inte vad man skall ljuga om en sån sak för? Eller över huvud taget. Men speciellt om en sån sak. Lär ju avslöjas ganska så direkt och det enda man uppnått då är att visa hur oärlig och opålitlig man är. Vad är det för mening med det?
Själ
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 09:09Folk verkar ha en egendomlig uppfattning om det där med att träna. Har en kollega som styrketränar en gång om året. Han anser han tränar. Visst, han tränar ju regelbundet, samma tid varje år. ;~)
Även sin egen kroppsuppfattning verkar det lite sisådär me
Folk verkar ha en egendomlig uppfattning om det där med att träna. Har en kollega som styrketränar en gång om året. Han anser han tränar. Visst, han tränar ju regelbundet, samma tid varje år. ;~)
Även sin egen kroppsuppfattning verkar det lite sisådär me
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 10:45Fram med listorna nu tycker jag!
Fram med fördomar och utseendepreferenser! 😉
Fram med listorna nu tycker jag!
Fram med fördomar och utseendepreferenser! 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 21:04Jag tror inte att värst många avser att ljuga när de säger att de tränar regelbundet fast det i själva verket bara är en gång om året, utan jag tror helt enkelt att det är självbedrägeri. Man vill i sitt eget huvud vara mer aktiv än vad man är och tror dä
Jag tror inte att värst många avser att ljuga när de säger att de tränar regelbundet fast det i själva verket bara är en gång om året, utan jag tror helt enkelt att det är självbedrägeri. Man vill i sitt eget huvud vara mer aktiv än vad man är och tror dä
Quote from Fredric Lagerström on 31 March 2009, 21:50Det ringer alltid en varningsklocka hos mej när dom anger din kroppsbyggnad som "normal". Har sett en del skrämmande exempel på "normal" kroppsbyggnad...
Det räcker liksom inte med att dricka cola light...EDIT: ser att jag skrivit " anger din kroppsbygg
Det ringer alltid en varningsklocka hos mej när dom anger din kroppsbyggnad som "normal". Har sett en del skrämmande exempel på "normal" kroppsbyggnad...
Det räcker liksom inte med att dricka cola light...
EDIT: ser att jag skrivit " anger din kroppsbygg
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 22:52Nä, singelgruppen här är bra mkt mer givande än att surfa runt på dejtingsidor tycker jag. Här finns iaf fall singlarr som faktiskt tränar och gillar det. 🙂
Nä, singelgruppen här är bra mkt mer givande än att surfa runt på dejtingsidor tycker jag. Här finns iaf fall singlarr som faktiskt tränar och gillar det. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 23:05Det klassiska på dejtingsidor är att folk tycker sport är kul, att titta på. Eller träna det brukar jag oxå göra, det var ju ett tag sen men...
Ännu mer vanligt är att folk hoppas på att få en personlig tränare som kan omvandla dem från soffpotatis till a
Det klassiska på dejtingsidor är att folk tycker sport är kul, att titta på. Eller träna det brukar jag oxå göra, det var ju ett tag sen men...
Ännu mer vanligt är att folk hoppas på att få en personlig tränare som kan omvandla dem från soffpotatis till a
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 23:48Jag hittade en grym inspiratör bland mina vänners vänner! Värt! 🙂
Jag hittade en grym inspiratör bland mina vänners vänner! Värt! 🙂