Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Ibland är jag lite orolig för att ordet "seriös" tolkas som synonymt med "tråkig". Själv skulle jag t ex nog aldrig gå hem med första bästa från krogen främst för att om rätta attraktionen, pirret och känslorna inte finns där så tror jag inte det skulle

Man har ju inte roligare än man gör sig 😉

Och man är inte Seriösar en än man är...

Men dt där med att hitta andra aktiva själar är inte så lätt. Såvida man inte letar just på ett träningsforum.
För min egen del, som ändå använder datorn en del, chattar med alla möjliga olika människor från typ hela världen hör ju ändå till en skara fol

Vad det gäller om det är viktigt eller inte att träffa någon som tränar... Det beror säkert på hur man är som person, men efter att just ha avslutat ett långt förhållande med en kille som inte tränar speciellt mycket (eller rättare sagt, har roligt nog ko

Kunde inte hålla mig borta, så här är jag nu igen. Svag i karaktären, som sagt...

Nåväl, jag tycker det som Aadu skrev i pudelinlägget stämmer väldigt bra för mig också. Söndagspromenad arm i arm är superromantiskt, tycker jag. Jag är nog väldigt gammeld

Det är rätt Rasmus, nya friska tag! 😀

Det där med ordet gammalmodig, jag använder det också men det är nog rätt fel att skriva så. Är också den där romantikern, som bara vill gå hand-i-hand och helt enkelt bara vara omtöcknad av kärlek, vill inte påstå

Jag kan inte bli kär så som andra verkar beskriva det, så några stormande känslor kan det aldrig bli fråga om. Mitt känsloregister är inte så omfångsrikt, tyvärr. Det är bara ett av mina många problem som gör att jag är evig singel. Jag skulle aldrig kunn

Jag tycker det är viktigt att hitta nån som tränar. Är nyss separerad och då när vi var sambosar så tränade hon men inte jag. Jag tyckte inte hennes träning tog mycket av "våran" tid utan jag peppade istället på att hon skulle träna. Sen när vi separerade

Äsch Rasmus, bry dig inte om det 🙂 Jag verkar inte kunna bli så kär att jag tappar all sans och förnuft heller. Eller jo, kanske i en dag eller två, sen tar min energi slut och jag vill bara vara ensam.

Jag är nog lite för cynisk för att vara en sann r